Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjeck lige min side - billig græsslåning i Nordsjælland

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Så har jeg vist fået begået min lille hjemmeside, der omhandler græsslåning i Nordsjælland. Nemt, enkelt og ligetil.

Siden skulle gerne være optimeret til Iphone, ipad og android - det må absolut også gerne checkes..

Jeg har ved samme lejelighed oprettet twitter, Google+ og Facebook-sider, og dem må i naturligvis også meget meget gerne kigge på også ;-)

Adressen til siden er: www.pelouse.dk

Go' fornøjelse, og på forhånd tak for hjælpen..

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:20

Sikkert et glimrende initiativ, i et område hvor man også har råd til at betale sig fra de kedelige opgaver.

Savner en "Om os/mig" side. Det betyder meget for mange, at de kan se/læse om hvem de muligvis tager kontakt til, og som skal rende rundt på deres grund når de (måske) ikke selv er hjemme!

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 16:23

Tak for respons ;-)

Det er absolut en ganske fin ide - og den er i støbeskeen - mangler bare lige et fornuftigt billede af giraffen - mig, så det hele giver lidt mening ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:28

Der mangler helt klart at stå noget om hvem du/i er. Det ville være noget af det første, jeg ville lede efter, hvis jeg overvejede jeres service. På denne side ville jeg også indsætte et billede af jer/dig, evt. mens der bliver arbejdet.

Jeg synes troværdigheden falder, når jeg ikke kan se hvem i er.

Jeg bliver lidt forvirret over priserne. Der er stjerner hver gang i nævner 150 kroner, men på forsiden er det som om, at man ikke kan finde de betingelser nogen steder. Under "Få plænen klippet" er der også stjerne ved prisen, men der står noget tekst omkring betingelser på samme side.

Når i skriver jeres telefonnummer, så ville jeg lave et mellemrum mellem hver anden ciffer. Så i stedet for 29122222, så skriv 29 12 22 22. Det er lettere at læse.

Ellers synes jeg det er en fin side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:36

URL'erne kan også gøres pænere: http://www.pelouse.dk/index.php/geografi. Fjern index.php.

Hjemmesiden svarer også både med og uden www. Og den svarer også både med og uden index.php på f.eks. forsiden. Det giver duplicate content i Google's øjne.

Et Favicon ville også pynte.

Og så er der lidt fejl (f.eks. på kontaktsiden), når man gør vinduet større og mindre. Tekst går ud over rammen osv.

Du har også lidt kodefejl som er nemme at rette: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fpelouse.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&outline=1&group=0&verbose=1&user-agent=W3C_Validator%2F1.3+http%3A%2F%2Fvalidator.w3.org%2Fservices

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 20:01

Hej Emil..

Super, tusind tak for hjælpen.. Det gir lidt udfordringer omkring index.php - skal lige gennemskue hvordan jeg får den væk, i joomla3..! og så kan jeg da se at jeg lige skal ha kodet kontaktsiden lidt bedre - den havde jeg da ikke lige set komme ;-)

Favicon er på vej, ligesom "om mig" etc..

Endnu engang tak for feedback ;-)

Er der nogle der har checket siden ud på mobil-enheder - iphone, ipad, android etc., så høre jeg meget gerne lidt fra den kant også ;-)

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 22:48

Så er der rettet noget op på kontaktsiden, den vil også være langt bedre på mobile enheder ;-) Der er kommet favicon, så nu mangler der vist bare "om mig" - som kommer når der er billedmateriale ;-)

Er der andre kommentarer, så modtages de med kyshånd - er der noget at sige til selve tilbuddet, den grafiske del af setuppet eller noget ??

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:07

Nydelig side, men jeg ville nedtone baggrunden lidt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)