Hvis du læser dette, er du måske interesseret i at høre mere... tak for det! :-) Baggund: Står nu ved en skillevej, og skal tage absolut nye beslutninger omkring karrieren, fremtiden osv. DET ER HER DU MÅSKE KOMMER IND I BILLEDET..!? Som du måske kan læse af ovenstående skyldes drivkraften til at drive virksomhed ikke nødvendigvis kun en enkelt eller få værdier, men af flere sammensatte. Så hvad er det jeg søger: - En partner m/k med seriøst talent i salg, salg, salg - En modig partner der vil bygge forretning op sammen med mig - En ærlig partner der vedholdende kan og vil agere i et benhårdt marked - En loyal partner der kommer med nye ideer og sparring - En dygtig partner der søger omtrent det samme som jeg men ikke ligner 100%... Dette skulle gerne munde ud i: - Et succesfuldt partnerskab der udvikler sig - Et succesfuldt partnerskab der vokser - Et succesfuldt partnerskab der trives i længden - Et succesfuldt partnerskab som kunderne lærer at elske - Et succesfuldt partnerskab som giver sig 224%... Hvis ovenstående IKKE siger dig noget som helst, eller du tænker: ’sikke noget ….!’ synes jeg alligevel du skulle kontakte mig for evt. at få be- eller afkræftet dine formodninger… Mange hilsner |
Seriøs og moden samarbejdspartner med iværksættergén, søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)