Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs og moden samarbejdspartner med iværksættergén, søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Øster Alling
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser dette, er du måske interesseret i at høre mere... tak for det! :-)

Baggund:
Har drevet virksomhed igennem en årrække, har masser af erfaring i drift og ledelse af virksomheder,
har bevist at ved hårdt arbejde og vedholdenhed, kommer der kunder på listen, samt at der kan tjenes penge osv.
Har i det hele taget hvad der skal til for at køre en succesfuld virksomhed. De senere år har jeg arbejdet med forskellige arbejdsområder som: rekruttering, undervisning, salg, karriereudvikling etc. Men området er faktisk ikke så afgørende.  Egentlig elsker jeg livet som selvstændig, men der har altid manglet noget... derfor har jeg fundet ud af at jeg ikke dur til at være 'alene-selvstændig', og har brug for menneske(r) omkring mig i virksomheden.
I længden trives jeg ganske enkelt ikke alene i virksomheden. Det kan lyde mærkeligt, men min succes er gang på gang blevet begrænset af at væksten kun bestod i økonomi, og ikke organisk.

Står nu ved en skillevej, og skal tage absolut nye beslutninger omkring karrieren, fremtiden osv.

DET ER HER DU MÅSKE KOMMER IND I BILLEDET..!?

Som du måske kan læse af ovenstående skyldes drivkraften til at drive virksomhed ikke nødvendigvis kun en enkelt eller få værdier, men af flere sammensatte.

Så hvad er det jeg søger:

-          En partner m/k med seriøst talent i salg, salg, salg

-          En modig partner der vil bygge forretning op sammen med mig

-          En ærlig partner der vedholdende kan og vil agere i et benhårdt marked

-          En loyal partner der kommer med nye ideer og sparring

-          En dygtig partner der søger omtrent det samme som jeg men ikke ligner 100%...

Dette skulle gerne munde ud i:

-          Et succesfuldt partnerskab der udvikler sig

-          Et succesfuldt partnerskab der vokser

-          Et succesfuldt partnerskab der trives i længden

-          Et succesfuldt partnerskab som kunderne lærer at elske

-          Et succesfuldt partnerskab som giver sig 224%...

Hvis ovenstående IKKE siger dig noget som helst, eller du tænker: ’sikke noget ….!’ synes jeg alligevel du skulle kontakte mig for evt. at få be- eller afkræftet dine formodninger…Smile

Mange hilsner
Hans Erik
hanserik@mail.dk
24434320

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)