e-conomic er også et godt valg, specielt hvis din shop har standard integration hertil.
På www.e-conomic.dk kan du tjekke om din shop har integration til e-conomic, så er alt dit salg automatisk bogført og du har mulighed for lagerstyring - hvilket Billys Billing mig bekendt ikke har.
REGNSKAB I PERSONLIG VIRKSOMHED kan gi dig en ide om hvad du skal tænke på, men desværre er det ikke helt ligetil - uanset program, for der er en del regler for hvor meget af momsen der kan fradrages i forskellige situationer - og for den sags skyld også for hvad der i det hele taget er fradrag for skattemæssigt - og det hjælper programmerne ikke med - men ja BB som anbefalet er en god mulighed - summasumarum en anden som jeg er glad for, e-conomic også en mulighed mange er glade for at vokse med og så kommer Dinero (som er Amino gratis faktura program) med et regnskabsprogram en gang efter sommerferien tror jeg
om din shop har integration til e-conomic, så er alt dit salg automatisk bogført og du har mulighed for lagerstyring - hvilket Billys Billing mig bekendt ikke har.
Forkert, det kan Billys Billing også ved hjælp af noget API, skal ikke gøre mig klog på dette punkt. Men jeg ved at det kan lade sig gøre.
om din shop har integration til e-conomic, så er alt dit salg automatisk bogført og du har mulighed for lagerstyring - hvilket Billys Billing mig bekendt ikke har.
Forkert, det kan Billys Billing også ved hjælp af noget API, skal ikke gøre mig klog på dette punkt. Men jeg ved at det kan lade sig gøre.
Jeg tror det er lagerstyringen der endnu ikke er med i BB?
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER