Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nichesider og affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har læst lidt herinde, og jeg har besluttet mig for at prøve noget med nichesider og noget affiliate. Nogen der kan forklare hvordan det virker, hvilke nemme værktøjer der er til at komme igang? 

Tak på forhånd

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tag et kig på denne bog fra Dennis Kjærgaard: http://denniskjaergaard.com/affiliate-marketing/gratis-e-bog-affiliate-marketing/

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak, det skal jeg gøre :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:02

Hej mansur3400

Der er en masse du skal lære, hvis ikke du ved lidt om at lave hjemmesider. Start med at læse de links, som folk har givet dig indtil nu.

Du starter så med at finde noget der interesserer dig, noget som du kan forestille dig at der er masser af stof i. Herefter går du ind og undersøger på f.eks. www.tradedoubler.dk , www.partner-ads.dk og www.euroads.dk om der er nogle annoncører, der er villige til at betale penge for at få afsat nogle varer der har sammenhæng med din sides indhold.

Du kan i princippet skrive om hvad som helst - du skal bare have med i dine overvejelser, at der helst skal være stof nok at skrive om, og det skal være noget du ikke går død i.

Forvent ikke guld og grønne skove, medmindre du har fundet en fuldstændig genial lille niche hvor der ikke er nogen konkurrence, men ellers kan du godt regne med at det vil føles meget trægt i starten, hvor pengene ikke ligefrem vil rulle ind. Men det skal nok komme, hvis du laver en ordentlig og spændende side, og bliver ved med at vedligeholde den.

Held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)