Jeg har nu siddet og læst lidt omkring det at blive moms-registreret, men jeg synes ikke rigtig at finde noget hjælp. Jeg har et par spørgsmål, eftersom jeg lige har startet min egen virksomhed: 2. Er det muligt at blive moms-registreret, og derved få et CVR-nummer, hvis man er under 18 år gammel, og hverken har NEM-ID eller digital signatur. mvh. |
Hojland:1. Er det lovligt at importere varer til eget lager, fra lande udenfor EU, hvis man bestiller for under 80DKK ad gangen, og derved slipper for told-afgifter
nej for at importere fra uden for EU til videresalg skal man være registreret med virksomhed og være IMPORTREGISTRERET SOM DU SER HER Du skal også følge regler om MOMSANGIVELSE VED IMPORT som registreret og kan her læse det BASALE OM IMPORT
Hojland:2. Er det muligt at blive moms-registreret, og derved få et CVR-nummer, hvis man er under 18 år gammel, og hverken har NEM-ID eller digital signatur.
Ja man skal lave en ansøgning til statsamtet som forældrene skal underskrive da det skal påtage sig ansvaret for din forretning. Læs om at STIFTE VIRKSOMHED SOM UMYNDIG
VH