SEO er vigtigt, men du skal også konvertere brugerne til salg. Som det er pt. er det ikke tydeligt hvorfor man skal købe din DVD, faktisk kunne jeg slet ikke finde ud af hvor man gjorde dette henne, og det er jo tydeligvis en fejl.
Der kan gøres en masse ved designet på din side, men som en simpel start kunne du måske lave en video som forklarer lidt om dig selv, og hvilke erfaringer du har. Derudover kan du nævne at man supporte dig ved at købe din undervisnings-dvd, eller at den indeholder en masse ekstra tips som ikke kan findes i de gratis videoer.
Derudover så kunne du måske smide dine gratisvideoer på YouTube, da det sikkert kunne give dig noget trafik og omtale. Jeg kunne desuden godt bruge en kommentarfuntion på videoerne. Hvis der er noget som ikke er tydeligt i videoen, kunne det være brugbart at folk kunne stille dig spørgsmål til den.
Jeg så du også sælger trykte billeder fra dit galleri, men det er gemt godt væk. Prøv at gøre dette mere tydeligt.
Du kan desuden overveje at lave et nyhedsbrev, så man kan få en mail når du har lavet en ny gratis video. Den mailliste kunne du selvfølgeig også bruge til at promovere dine betalingsvideoer og billeder.
Desuden undre dig mig at du ikke bruger topdomænet til noget. Det giver ikke meget mening at lave en undersektion, og så ikke at bruge topdomænet til noget. Du kan jo evt. bruge det til en landing side som smider folk til det rigtige subsite.
Bare et par få hurtige ting, som sikkert kunne hjælpe med at generere lidt flere besøgende og salg
.