Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO er en jungle for mig som kunde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg sælger en kursus DVD jeg selv har lavet.

Det går godt, og jeg er ved at få DVD'en genindspillet på engelsk. Omsætningen er på lommepengeniveau, og jeg omsætter for ca. 500,- om ugen.

Er der nogen der med baggrund på omsætningsniveauet kan hjælpe med noget SEO, når den engelske DVD udkommer? Løsninger hvor jeg binder mig for et halvt år til kr. 50.000,- er naturligvis helt udelukket.

Mvh
Søren Vedel

IT-support og (produkt fotos) i Århus : www.pionersoft.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 22:11

Må vi se hvilken side der er tale om?

Tilmeldt 3. Jul 07
Skrevet kl. 22:16

Casper Christiansen:

Må vi se hvilken side der er tale om?

Hej Casper,

Jeg har kun den danske hjemmeside indtil videre, og den er her : www.pionersoft.dk/elements

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 36
Fra  FashiModo Skrevet kl. 23:08

SEO er vigtigt, men du skal også konvertere brugerne til salg. Som det er pt. er det ikke tydeligt hvorfor man skal købe din DVD, faktisk kunne jeg slet ikke finde ud af hvor man gjorde dette henne, og det er jo tydeligvis en fejl.

Der kan gøres en masse ved designet på din side, men som en simpel start kunne du måske lave en video som forklarer lidt om dig selv, og hvilke erfaringer du har. Derudover kan du nævne at man supporte dig ved at købe din undervisnings-dvd, eller at den indeholder en masse ekstra tips som ikke kan findes i de gratis videoer.

Derudover så kunne du måske smide dine gratisvideoer på YouTube, da det sikkert kunne give dig noget trafik og omtale. Jeg kunne desuden godt bruge en kommentarfuntion på videoerne. Hvis der er noget som ikke er tydeligt i videoen, kunne det være brugbart at folk kunne stille dig spørgsmål til den.

Jeg så du også sælger trykte billeder fra dit galleri, men det er gemt godt væk. Prøv at gøre dette mere tydeligt.

Du kan desuden overveje at lave et nyhedsbrev, så man kan få en mail når du har lavet en ny gratis video. Den mailliste kunne du selvfølgeig også bruge til at promovere dine betalingsvideoer og billeder.

Desuden undre dig mig at du ikke bruger topdomænet til noget. Det giver ikke meget mening at lave en undersektion, og så ikke at bruge topdomænet til noget. Du kan jo evt. bruge det til en landing side som smider folk til det rigtige subsite.

Bare et par få hurtige ting, som sikkert kunne hjælpe med at generere lidt flere besøgende og salg Smile.

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Tilmeldt 3. Jul 07
Skrevet kl. 23:20

Hej,

Når folk klikker på en video længere end nummer 5, bliver de viderestillet til en bestillingsside. Det er kun de første 5 videoer der er gratis. Jeg har gjort det sådan bevidst for ikke at banke folk oven i hovedet med at jeg vil sælge dem noget. De skal have lov at se de første 5 videoer i fred og ro. Når de så kan se at det er godt materiale, kan man tilbyde dem en købevare.

Omkring salg af plakater er jeg også lidt forsigtig med ikke at fylde siden for meget med reklame.

- Søren

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:31

Hej Svedel jeg har en ugandisk svoger (og i uganda taler og skriver de alle sammen engelsk) som godt kunne bruge nogle referencer. Så hvis du vil have hjælp fra en gut der skriver på fejlfrit engelsk så bare skriv mig en pb.

Du skal nok regne med at betale 150 kr. i timen. Da han er bosat i danmark.

'

Tilmeldt 3. Jul 07
Skrevet kl. 23:49

Lurks in the dark:

Hej Svedel jeg har en ugandisk svoger (og i uganda taler og skriver de alle sammen engelsk) som godt kunne bruge nogle referencer. Så hvis du vil have hjælp fra en gut der skriver på fejlfrit engelsk så bare skriv mig en pb.

Du skal nok regne med at betale 150 kr. i timen. Da han er bosat i danmark.

Det lyder dejligt, det vil jeg huske på

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:29

svedel77:
Jeg har gjort det sådan bevidst for ikke at banke folk oven i hovedet med at jeg vil sælge dem noget.

Ved godt det er off-topic, men du må ikke være bange for at sælge dit produkt. Det er en fin metode at give de første videoer gratis. Men du har et super produkt som ikke koster særlig meget. Her er lige et par ideer der faldt mig ind:

Lav en pop up med en nyhedsbrevstilmelding. De virker rent faktisk. Giv brugeren video 5 for at tilmelde. Nyhedsbrevet sætter du op som action mail, hvor du over en periode kommer med gode tips og henviser til din CD.

Tag kontakt til webshop og webshop udbydere og fortæl om din CD. Tilbyd dem en provision for at sælge den til deres kunder eller lav et samarbejde med med hvor du brander CD'en i deres navn. Der er nemlig rigtig mange hjemmeside ejere derude.

Tilmeldt 3. Jul 07
Skrevet kl. 11:36

Det er gode idéer Lars. Jeg har faktisk haft nyhedsbrev, men jeg kan ikke rigtigt finde på noget at skrive. Så det har jeg stoppet. Jeg har prøvet at pushe min DVD til Japanfoto og Photocare, men de har ikke engang gidet at svare. Jeg vil gerne ringe til dem, men jeg er ikke skrap til den slags...

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:41

Mht. nyhedsbreve vil jeg anbefale dig at læse Christina Klitsgaards bog theworkbook.dk som også findes i en Amino udgave.

Jeg har kun læst den fulde bog og den er spækket med eksempler på hvad du kan skrive om og hvordan du gør det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)