Vi er ved at lave et lille projekt og tænker i stedet for søge Logo på alverdens tilbuds sider, så hvorfor ikke spørge en frisk Amino om det var en sjov opgave.
Ved godt man burde betale 100.000,- og den diskussion gider vi ikke her som i så mange andre tråde, hvor folk søger et billigt logo.
Tænker der evt. gerne måtte være en AK47 i baggrunden men intet krav, det er dig der er eksperten.
Jeg har kun hørt godt om Bulldesign, og ved at de laver billige logoer. En anden mulighed er 99Designs, hvor du sætter en konkurrence igang samt et maksimum beløb. Mange forskellige designere vil komme med bud på forskellige logoer. Der vil du helt sikkert kunne finde nogle fede logoer.
/Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Kender godt 99designs og andre, nu tænkte jeg der måske bare var en Amino der sad og ville komme med et lækkert oplæg som vi så købte og derved støttede en herhjemme...
Jeg har set andre gange at folk sender udkast ind og det jo også sjovt for andre se hvordan samme idé kan fortolkes på flere måder.
Takker for de henvisninger i PM, ville dog mægtig gerne se forslag her.
Hvis i sætter 800 til side så har i allerede et godt bud på logo! Sæt det op på Amino Freelancer - det er der de fleste grafikere sidder og kan klare et godt tilbud til jer!