Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg valgt en dum løsning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. Jeg gik længe og overvejede hvordan og hvilken statisk side mit firma skulle have - da jeg ikke selv kan lave websites, så valgte jeg at lave et produkt katalog og uploade det i pdf format til doomags.dk , jeg har så fået hjælp til at re-direct fra www.cleanways.dk .

Mit spørgsmål er :

Hvordan får jeg søgningen cleanways eller bare cleanways.dk i google til at komme på top placering?

skulle jeg have valgt en ordinær url side så der kan tekstes noget mere ? eller hvordan hænger det hele sammen?

Mvh Steffen .

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:08

For at gøre en lang historie kort, skulle du have valgt dig en mere traditionel form for hjemmeside.

Det er ikke muligt at få dig op på side et i Googles søgemaskine med det setup du har nu.

Jeg vil anbefale dig at få startet med det samme på at få lavet dig en hjemmeside.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, du har valgt en dum løsning. :-)

Du skal vælge en ordinær løsning, og så få noget tekst på den. I hvert fald, hvis du gerne vil have trafik fra Google. 

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:07

Tænkte det sgu nok, men lavede et indlæg her på siden for netop at spørge hvad er kunne og ikke kunne betale sig .

Men fik desværre aldrig svar på mine spørgsmål, hvilket resulterede i jeg bare gjorde noget ! et eller andet skulle jeg jo have .

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg læser ovenstående har du blot spildt din tid. Det tror de fleste herinde har prøvet så pyt med det. Det er bare at komme videre.

Tag og find et lille bureau som kan hjælpe dig med at lave en hjemmeside. Hvis du mangler et par kontakter hjælper jeg dig gerne videre.

Det behøver ikke koste en bondegård. Har du få midler, så få den lavet i et open source CMS (Wordpress, Joomla, CMSMS) med en standard skabelon, så kan du altid udbygge den om et halvt års tid, når du og din forretning er klar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)