Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

9000 medlemmer Men ingen viden om hjemmesider.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg er en ung gut som driver en sports-side på Facebook med hele 9000 medlemmer. jeg har valgt at jeg vil bygge videre på min ide, og lave en hjemmeside.

Men da jeg ingen erfaring har med at lave sådan noget, skriver jeg her om håb om hjælp!

jeg er på bar bund og føler det er lidt ærgeligt da min side kan blive til noget stort! Jeg startede siden op for godt og vel 1 år og 6 måneder siden.

og folk har stadig interresse, og flere og flere anmoder om medlemsskab. :)

nogen der kan hjælpe mig med at å lavet en hjemmeside? :)

Mvh Jayson 

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 17:45

For at folk kan hjælpe dig i gang, er du nødsaget til at specificere dig en smule. Det er ret væsentligt at du kommer med en kravspecifikation, da ingen kan forudsige hvilke behov du har ud fra den meget skrabede information - eller sågar hvilke funktioner, din kommende hjemmeside skal understøtte.

Yderligere kan det være en idé at give et hint om, hvad det hele drejer sig om, så det er muligt at danne sig et overblik over målgruppen etc.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:52

Som Casper skriver, bliver du nødt til at specificere. Du kan sende mig en mail på: kasper@serverfruit.com

Jeg vil gerne høre mere om projektet!

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 18:07

Jayson:
jeg har valgt at jeg vil bygge videre på min ide, og lave en hjemmeside.

Du kan nemt lave en hjemmeside med 1 klik systemer - og skabe en hjemmeside gennem wordpress

Men kom med info så kan vi snakke om hvilken løsning der måske egner sig bedst.

En wordpress side kan laves for næsten ingen penge. 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra fyn
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:40

Hej, kunne godt tænke mig at høre mere om din projekt. Jeg er uddannet indenfor faget og er ved at starte op selv. Kunne være jeg kunne hjælpe? Send mig en pm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)