Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Extensions - Kundelogin?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at lave en stor ombygning på min hjemmeside, og vil gerne have at det skal være muligt for min kunder at logge ind og se status på deres ordre. Det skal være muligt for mine kunder at se status på deres ordre.

Nogle af funktionerne skal være:

Om deres ordre er modtaget, hvor langt i processen den er og om der er blevet betalt. Det skal også være muligt for kunderne at hente eventuelle dokumenter, eller hvis der er udviklet et tema, som de skal have mulighed for at hente.

Altså jo flere funktioner der er, jo bedre. Håber at nogle kan anbefale en extensions, så jeg kan tilbyde min kunder bedre service.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 19:01
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:06

Måske vil det hjælpe, hvis du fortalte lidt mere om hvilket system du kører med? Du skriver Joomla i emnet, men det er i sig selv jo ikke et "shop" system. Hvis jeg antager du benytter virtuemart, som er det gængse shop-system til Joomla, så mener jeg allerede det er implementeret i systemet.

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 19:09

Jens:

Måske vil det hjælpe, hvis du fortalte lidt mere om hvilket system du kører med? Du skriver Joomla i emnet, men det er i sig selv jo ikke et "shop" system. Hvis jeg antager du benytter virtuemart, som er det gængse shop-system til Joomla, så mener jeg allerede det er implementeret i systemet.

Grunden til at jeg ikke fortæller mere omkring hvilket system jeg køre med er fordi at jeg ikke benytter nogle shops.

Det er til når mine kunder f.eks. kommer med en iPhone eller bærbar der skal repareres, så skal de have mulighed for at se om jeg er begyndt på deres ordre og om den er færdig.

Det ville være utrolig lækkert hvis dette kunde-system kunne eventuelt sende en SMS eller en mail ud til kunderne, når der blevet opdateret på deres ordre.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:34

Så forstår jeg bedre :)

Jeg ved ikke om der allerede findes sådan et system... Men det er relativt nemt at lave. Jeg kan godt lave det for dig, også så de kan få en SMS ved opdatering osv.

Skriv en privat besked, så finder vi ud af noget :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)