Jeg sidder her og vil i gang NU med mit projekt. Har bare en masse spørgsmål/udfordringer samt søger jeg råd og feedback.
Ideen: Min ide er ret "simpel" og forklare - kort sagt vil jeg udvikle en App der gør det muligt at lægge trafik fra et sted over på App'en ( Hvad trafikken præcist omhandler kan vi altid snakke om i det lidt mere private forum grundet min bekymring for kopiering af min ide. - Jeg ved godt man skal ud med sin ide for at få mest feedback, og ikke gemme sig, den skal nok komme ud, men lige nu er jeg i start fasen og tager det roligt.
Udfordring: Hvordan eller hvem kan laver en App der er brugervenlig og skal kunne klare at man har en profil man logger sig ind på, osv.
Gode råd. Skal man tage patent på sin ide, undersøge om der er patent? eller hvordan er reglerne osv.?
Feedback : Ja af gode grunde er der intet I derude kan giv feedback på noget endnu-det må vi afvente.
Du får virkelig svært ved at tage patent på din ide, da der intet nyt er i transport af data fra et sted til en app - så glem du bare alt om patent. Omkring hvem der kan lave din app, så synes jeg du skal bruge din gode ven Google og søg efter app udvikler. Så kan du finde en masse virksomheder, undersøge dem, ringe til dem og snakke med dem om din ide samt bede dem om at sende cases, så du kan se hvad de har lavet før!
Du bliver selvfølgelig nødt til, at fortælle den virksomhed du vælger omkring din ide og det skal du ikke være særlig bange for, da deres kernekompetencer er at udvikle apps og ikke at drive/markedsføre apps!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.