Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Fra  GGaming Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg skal til at lancere en webshop der sælger gaming udstyr. Siden hedder www.ggaming.dk.

Jeg vil gerne høre hvordan designet fungerer og hvad jeg mangler før jeg bør starte markedsføring af den.

På forhånd mange tak!

Gustav Welinder,

GGaming

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:48

Hej Gustav

Umiddelbart en fin side, men 4 produkter er ikke meget til en gaming shop.

Overvej om du ikke kan gøre din indkøbskurv meget mere synlig.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 13. Jun 13
Fra  GGaming Skrevet kl. 20:56

Hej Søren!

Tak for din feedback!

Vi er godt klar over at vi har få produkter. Vi har tænkt os at tilføje et par flere produkter senere hen. Men det bliver ikke vildt mange flere!

Jeg vil finde en løsning mht. indkøbskurven, jeg kan godt se at det uhensigtsmæssigt at den er så utydelig.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:58

Jeg ville nok vælge at viser produkter frem for det første store slider billede. Det fortæller ikke ret meget om hvad du har. 

Der er ikke ret mange, der vil se de næste slides i den slider. Folk er utålmodige og sidder ikke og venter på den skifter. 

Men ellers en fin lille shop - du skal dog bare have væsentlig flere produkter..

Tilmeldt 13. Jun 13
Fra  GGaming Skrevet kl. 21:11

Jeg vil forsøge at gøre mit første slide mere informativt, så folk ved hvad vi sælger.. :)

Tak for din feedback!

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:17

Lige som Brian siger, skal det første billede i slideren. Du kan evt. bruge billedet i headeren, for den skal du også gøre mere ud af - bl.a. ved at få et nyt logo.

Som de andre siger, skal du få flere produkter i hus.

Indkøbskruven skal have et logo, eller noget der synliggøre den - og den skal meget gerne have en dropdown, så man kan se produkterne i den.

Dit "Find os på Facebook" logo skal være anderledes - overvej evt. Facebooks egen widgets. Jeg synes også, at du skal have en G+ og twitter side.

Jeg synes også, at teksten i bunden skal være mørkere og synliggøres. 

Held og lykke!

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 21:30

Hej Gustav,

GGaming.. Gustav Gaming?

Nå, du søger ris og ros til din shop, så det får du uden mellemlægspapir.

- Jeg synes den er aaaaaaaaaaalt for anonym. Hvid, hvid, og endnu mere hvid. Utroligt meget tom plads.

- Den grønne farve om søgefeltet virker fuldstændig malplaceret. Og hvorfor står der 'search' og ikke 'søg'?

- Slideren er alt for høj, og den flyder simpelthen bare ud, og gør at din landingsside ser forfærdeligt rodet ud.

- Logoet trænger til en kærlig hånd (ville jeg få en grafiker til at lave helt om).

- Footeren virker også malplaceret.

- Hvor finder jeg indkøbskurven?

- Der er en god slat engelske tekster rundt omkring på din side. Blandt andet i checkout-processen.

Umiddelbart virker det meget useriøst, og absolut ikke særligt tiltrækkende for en gamer. Har du defineret din målgruppe? Og udviklet din webshop med udgangspunkt i målgruppen?

Det blev sgu en noget negativ omgang, men jeg kan umiddelbart ikke hive noget positivt frem, andet end det er super fedt, at du er kommet igang! Og tillykke med det for dælen! :)

Jeg ville nok vælge at få sat en grafiker/programmør på, og få redesignet hele shoppen, måske endda få lavet en helt ny, der tager udgangspunkt i målgruppen og konverteringsoptimering.

Held og lykke med det!

Mvh.

Lars Thomsen

EDIT: Hvor er forresten dine handelsbetingelser/vilkår? 

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 21:35

Mit førstehåndsintryk er også hvid hvid hvid med hvid på, lidt flere farver evt. logo med baggrundsfarve. Held og lykke :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)