Hej Gustav,
GGaming.. Gustav Gaming?
Nå, du søger ris og ros til din shop, så det får du uden mellemlægspapir.
- Jeg synes den er aaaaaaaaaaalt for anonym. Hvid, hvid, og endnu mere hvid. Utroligt meget tom plads.
- Den grønne farve om søgefeltet virker fuldstændig malplaceret. Og hvorfor står der 'search' og ikke 'søg'?
- Slideren er alt for høj, og den flyder simpelthen bare ud, og gør at din landingsside ser forfærdeligt rodet ud.
- Logoet trænger til en kærlig hånd (ville jeg få en grafiker til at lave helt om).
- Footeren virker også malplaceret.
- Hvor finder jeg indkøbskurven?
- Der er en god slat engelske tekster rundt omkring på din side. Blandt andet i checkout-processen.
Umiddelbart virker det meget useriøst, og absolut ikke særligt tiltrækkende for en gamer. Har du defineret din målgruppe? Og udviklet din webshop med udgangspunkt i målgruppen?
Det blev sgu en noget negativ omgang, men jeg kan umiddelbart ikke hive noget positivt frem, andet end det er super fedt, at du er kommet igang! Og tillykke med det for dælen! :)
Jeg ville nok vælge at få sat en grafiker/programmør på, og få redesignet hele shoppen, måske endda få lavet en helt ny, der tager udgangspunkt i målgruppen og konverteringsoptimering.
Held og lykke med det!
Mvh.
Lars Thomsen
EDIT: Hvor er forresten dine handelsbetingelser/vilkår?