Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner, til et nyt projekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en partner til et hel ny Shop, Det er en shop hvor vi til at starte med skal sælge Selvlysende Neglelak og Læbestift, produkterne er blevet meget kendte i USA På kort tid, og mon de ikke også gøre det her i Danmarks med det promoter team jeg har der rækker til en 250 tusinde dansker i den rigtige målgruppe og så videre.  

Vi sælger stykket til, 89 kroner og 13 kroners fragt, i dette er der en fortjeneste på 85 kroner, Jeg regner med at få 1500-2000 solgt i den første måned - dog mangler vi lidt penge

Jeg har alt dette klar:

Leverandør

PROMOVERING

Emballage

Hjemmeside ( Her mangler jeg en smule penge) 

Jeg mangler: 

Produkter / Penge til produkter

CvR, Import og Moms registrering

Der kan forkomme fejl i teksten undskyld, jeg skriver fra en Ipad 

Er du interesseret så smid en besked over Amino, eller hvis du nogen spørgsmål har. 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:39

Hej Oliver

Du må da kunne finde de basører. 6000 emner (3 måneder salg) til en værdi af 24.000,-(6000,- x 5,-)  må du da kunne finde - specielt hvis du kan tjene 510.000,- på 3 måneder!

Eller er der mon noget galt i dit regnestykket? hvor mange penge skal du investerer - hvor meget har du investeret ?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:34

Hej Oliver, 

Jeg er formand for en meget stor netværksgruppe, hvor de investerer i nye spændende projekter. Såfremt du har tid til at komme og fortælle mig om din forretningsplan, tror jeg vi kan finde nogle investorer til dig. Giv mig et kald på 28-51-59-70 eller send en mail på ki@ki-cal.dk

Mvh

K.I. Consulting & Law

www.ki-cal.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)