Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 redirect i forbindelse med relancering på nyt domæne - spørgsmål

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at lave en relancering af et website jeg har, og jeg skal i den forbindelse flytte til et nyt domæne, på et helt nyt design og en helt ny opbygning.

I den forbindelse skal ALT indhold vel 301 redirectes, men jeg kunne nu godt tænke mig at lave nogle ændringer i strukturen på sider og artikler, samt tilføre nyt indhold på disse sider.

Er det OK i forhold til Google, at jeg laver et 301 redirect til en side hvor indholdet måske ikke er 100 % identisk med hinanden, men blot har samme overskrift og delvist samme opbygning?

På forhånd tak!

Mvh Thomas

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Skrevet kl. 18:04

Okay det var vist ret nemt - fandt et Wordpress Plugin der kunne klare det :) Søgte blot i deres plugin arkiv efter "Redirect"!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:57

Thomas Løwe Hansen:
Er det OK i forhold til Google, at jeg laver et 301 redirect til en side hvor indholdet måske ikke er 100 % identisk med hinanden, men blot har samme overskrift og delvist samme opbygning?

Ja, da! Selvfølgelig en god chance for, at det vil påvirke dine rankings (men det behøver jo ikke være negativt Smile )

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:37

Hvis det er til et helt nyt domæne, kan selve redirect'en nok nemmest klares fra en .htaccess fil, hvor du kan lave nogle sjove dynamiske ting. 

Hvis du har valgt "Redirection" plugin til WordPress, så pas lidt på med den - tjek den godt igennem efter opdateringer. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Skrevet kl. 01:26

Tak for jeres input!

Jeg har dog fundet en nemmere måde at gøre det på, nemlig via cPanel hos Meebox, hvor jeg kan oprette 301-redirects.

Har jeg ret i, at jeg skal lave 301-redirects på ALT indhold som Google har indekseret, også billeder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)