Det er en virkelig fin side, syntes den er virkelig pæn ;) Det eneste jeg kan sætte en finger på lige nu er der står "HOME" istedet for "FORSIDE" eller "HJEM", det virker mere proff.
Og din video, det så fedt! :) Det har en virkelig god virkning :)
Vh Victor
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Det er en rigtig flot og enkelt side. Den kan du godt være stolt af.
Eneste kommentar jeg umiddelbart har er at i selve videoen bør du vise lidt andre trix også. Du viser meget det samme. Kan give lidt mere og en bedre oplevelse (i salgs øjemed) at man kan se lidt forskellige tricks.
Meget få starter aktivere selv videoen på deres side fordi nogle bliver forskrækket af uventet lyd, andre er mere til skrift. Efter min mening bør du lave videoen halv størrelse og lade de læselystne få lidt plads på forsiden også.
På den måde giver du folk et valg.
Derudover er jeg enig med de andre i alt for meget slide. Lidt som om du gerne vil sælge siden kun på billeder!
Du har et fedt design til din målgruppe, så nogle fede tekster var ikke af vejen :)
Fed side Lasse det er et risk du tager med at videon start af sig selv jeg have nu ikke noget i mod det, men andre kan blive lidt irriteret.
Måske skulle du have flere videoer hvor du laver andre ting med bolden. Kunne være 1 vs 1 hvor man skal afdrible hinanden... eller vise tricks ligesom i breakdance verdenen...
Når du skriver dette mener du så, at man f.eks. kunne have videoen øverst og derefter en smule tekst under, hvor der står lidt om det, der også bliver præsenteret i videoen?
Mht. andre videoer, så er der en masse andre videoer på video siden af forskellige ting, dog endnu ikke lige det du nævner med battles, men det kan sagtens komme på.