Hej alle aminoer her på siden.. Jeg står og mangler en ERFAREN kørende sælger, til salg af hjertestarter til virksomheder i Danmark. Du skal være vant til at sælge til firmaer. Formålet er du efter en periode på 1-2 mdr. vil få ansvaret for at ansætte og lærer 8-10 kørende sælgere op. Du skal have kørekort og bil. Gerne bo tæt på Århus/Randers da vores kontor ligger i laurbjerg. Der gives en god løn baseret på en fast løn + provision. Send en kortfattende ansøgning, med vedhæftet billede, til info@kunstenatreddeliv.dk Lidt om os: Vi er en forening "Kunsten at redde liv" der samler penge ind til hjertestartere som vi hænger op i Danmark hvor der mangler, vi donerer også hjertestartere til spejder, sports og ældreforeninger rundt omkring i landet. I er velkomne til at læse mere omkring projektet på: www.kunstenatreddeliv.dk Hvis I har nogel spørgsmål er I yderst velkommen til sende en mail, eller give mig et kald på: 52540715 Med venlig hilsen Henrik Andreasen KUNSTEN AT REDDE LIV Det er en gave at give liv, men en kunst at redde det:-) |
Hej Henrik.
Jeg har forgæves forsøgt, at ringe til dig nogle gange på det nr. som står i teksten, men det virker vist ikke.
Jeg vil meget gerne høre nærmere om jobbet.
De bedste hilsner
Torben Pedersen