Hej amino. Kom gerne med alt det i brænder inde med.
|
Hej!
Ved ikke om det bare er mig men boksen hvor dit produkt "Laushine selvlysende neon gul" -er "LÆG I KURV" hoppet ud?
Ellers syntes jeg den er pæn og ligetil! :)
Hej amino. Kom gerne med alt det i brænder inde med.
|
Hej! |
Læg i kurv er der ved mig :) |
Fedt med en shop, hvor det bare spiller. Jeg synes designet er rigtig flot. Jeg regner med at jeres målgruppe er piger, siden denne iøjenfaldende farve? Jeg kan næsten ikke sætte en finger på noget - jeg er vild med det simple design. Angående domænet, så får i vil lagt det over på Shiny.dk, i stedet for http://shiny-dk.myshopify.com/, ikke? Husk meta titles + descriptions! :-). |
Du er som minimum nødt til at få læst korrektur på dine produkttekster - de er fyldt med fejl, og det går ud over shoppens troværdighed. Designmæssigt synes jeg, du rammer målgruppen rigtig fint :) |
Tusind tak for dit feedback! Der mangler et par små justeringer, og vi vil ikke gå online før alt er iorden, derfor har vi ikke sat den op på vores domæne endnu :) |
Tak for dit feedback! :) |
Imponerende. Det er en rigtig flot webshop og designet spiller bare 100% i forhold til det produkt i sælger. Stort skulderklap, det ser flot ud. Jeg har ikke haft tid til at gå i detaljer, men overordnet ser det perfekt ud! Held og lykke, giv den gas! Marc |
Ung iværksætter med store drømme
Tusind tak skal du have! :) |
På min iPhone bliver billederne i produkterne på forsiden ikke vist. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253