Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med prisfastsættelse af produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kammerat som laver korte videopræsentationer med komponeret musik som underlæg. (Hvis det passer ind i præsentationen)

Men han har brug for hjælp til prisfastsættelse af produktet. Du får følgende:

- Besøg af en konsulent med kamera og teleprompter, hvor du får lov til at lave et speak, som du på forhånd har skrevet og sendt til ham. 

- Du har mulighed for at bede om ekstra indsættelser i klippet, eksempelvis af din ejendom, et produkt eller lignende.

- Videoen klippes og redigeres derefter så den fremstår som en professionel videopræsentation

- Videoen tilføjes nykomponeret musik specifikt til din præsentation

Derefter kan du eksempelvis præsentere videoen med en QR-kode (som følger med) på dit visitkort, sætte videoen ind på din hjemmeside osv.

Min kammerat er gennemført professionel, og har i mange år levet af at udarbejde video/audio for store danske og internationale videoer. Du får altså et super produkt.

Hvad vil du mene at en sådan video skal koste? Du skal selvfølgelig ikke tænke som en lille nystartet selvstændig, der skal vende hver en krone. Du skal forsøge at sætte dig 

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian 

Det lyder spændende!

Kan du ikke smide mig en mail på morten@wemakenoise.dk.

Kunne godt tænkes at jeg kunne være interesseret i at samarbejde, i forbindelse med nogle af mine klienter :-)
 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved det ikke, men vil forslå prislejet: 1500-3000 kr. I kan jo også lave en time pris så i for penge for den tid i bruger..

Vh Victor :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilføjer lige lidt til mit indledende indlæg, da det ser ud til at afslutningen blev "hugget af".

Du skal forsøge at sætte dig i en større virksomheds sted, eller en innovativ mindre virksomhed, der ønsker at adskille sig fra de nærmeste konkurrenter.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hundahl:
Kan du ikke smide mig en mail på morten@wemakenoise.dk.

Kunne godt tænkes at jeg kunne være interesseret i at samarbejde, i forbindelse med nogle af mine klienter :-)
 

Hej Morten

Jeg har lige mailet ham. Så håber jeg der dukker noget op i din inbox.

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt :)

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)