Jeg synes heller ikke at de var helt professionelle / optimale i starten, men efter at have vænnet mig til tanken, synes jeg faktisk de er helt ok. Er glad for at de prøver noget nyt og ikke er så konservative.. :-)
Det er helt fint at prøve noget nyt og anderledes.
Men de nuværende/gamle ikoner fejlede efter min mening ingenting, nogle af dem kunne måske godt skiftes ud, og så skulle de alle lige friskes lidt op, men at lave et SÅ drastisk skift, til noget SÅ latterligt. Kan jeg slet ikke forstå..!?
men at lave et SÅ drastisk skift, til noget SÅ latterligt. Kan jeg slet ikke forstå..!?
Jeg tror mange savnede fornyelse af iOS. Der har næsten ikke været rørt ved det siden det blev skabt tilbage i 06-07. Jeg tror Apple ville blive ved med at hænge på, ''at de ikke har ændret iOS'', hvis de ikke også tog ikonerne med. De gør alligevel en stor forskel.
- Settings vil jeg godt holde med dig. Den er ikke helt gu'r..
men at lave et SÅ drastisk skift, til noget SÅ latterligt. Kan jeg slet ikke forstå..!?
Jeg tror mange savnede fornyelse af iOS. Der har næsten ikke været rørt ved det siden det blev skabt tilbage i 06-07. Jeg tror Apple ville blive ved med at hænge på, ''at de ikke har ændret iOS'', hvis de ikke også tog ikonerne med. De gør alligevel en stor forskel.
- Settings vil jeg godt holde med dig. Den er ikke helt gu'r..
(de vil jo aldrig kunne blive boycottet på baggrund af deres ikoner, det er jeg godt klar over, men stadigvæk - jeg overvejer da i det mindste at jailbreake min iPhone bare for at kunne skifte ikoner)
Jeg synes nu Apple har klaret det meget godt med deres nye design. Glæder mig til at få hentet BETA versionen og testet systemet, det ser ud til at der er mange nye fede features.