Startede mit firma for ca 1 år siden. Troede jeg kunne og satsede alt. Over 500.000 er der brugt. Men stort set ingen kunder betaler til tiden og selvom jeg havde/har overskud, så står jeg nu og bliver smidt ud af lejligheden. To kunde skylder mig 5000, en kunde 1600, en kunde 50.000. De andre penge skulle også have været betalt i sidste uge og dem ringede jeg til i går, hvor de lovede at overføre dem. Efterhånden som jeg opbyggede mit firma, kom jeg bagud med regningerne også huslejen, for hele tiden at kunne betjene kunderne. Hvis bare de 2 kunder som skylde mig 5k hver, havde betalt, ville jeg have kunne betale min husleje. Det kan jeg ikke nu og i dag var sidste frist for at betale den. Så om en uge, har jeg intet hjem. De 2 kunder har handlet hos mig før og der måtte jeg også skive efter mine penge. Forstår det simpelthen ikke. Nu er der vist ikke meget andet at gøre end at gå ned til kommunen og sige at jeg har et problem. Hvis ham som skylder mig 50.000 har lavet et fake screenshot, ikke betaler, er der så mulighed for politianmeldelse? (hvis det er falsk) Til andre. Har du en regning på 5000 så betal den. Det kan være jeres leverandør, står og mangler pengene mere end du tror. |
Det var dog frygteligt.. håber du går dine penge..