Hej med jer, |
PageRank?
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej. Tålmodighed er en dyd Mit site er steget med et interval på ca. 8 måneder, og sidste gang var i april.
Mvh. |
Hej Dmitri og John, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Du kan få et pagerank plugin til din browser, så Du kan se pagerank for de hjemmesider Du besøger.
Jeg ved ikke hvor hurtigt de opdaterer den pågældende side, men det tager sikkert også et godt stykke tid. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Velbekomme William. Efter dit billede at dømme, så har du jo også masser af tid endnu. Og kan du så hoppe i seng |
Tak Dmitri :) |
Hej William For at få PR (som ikke er en vigtig faktor for ranking, som du jo også har opdaget i dine resultater :), skal du have links fra sider med pagerank (interne eller eksterne sider). Hvis du får links fra sider med PR1 til din PR2 side skal der en hølvedes masse til, men hvis du får et par links fra fx PR3, 4, 5 sider, rykker du hurtigere op. PR tallet, som du ser i googles toolbar og som forskellige sider på nettet suger fra, opdateres typisk hver anden eller tredie måned. |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nu er Pagerank jo ikke et mål i sig selv - men derimod er målet vel at få trafik via placeringer på søgeord :-) Google opdatere ikke PR så tit længere og egentligt er det vel tæt på ligegyldigt hvilken PR et site har. Når Google af og til opdatere PR kan man se de forskellige datacentres PR here: |
Min erfaring med PageRank er, at den alligevel har en del betydning. Ikke i Google, men ude blandt website-ejerne betyder det en del. Når man bytter links, er der (desværre) mange som ser mere på PR end på relevans og placering, når man skal aftale et linkbytte med et relevant site. Det er der ikke nogen grund til at græde snot over. Sådan er markedet bare, og det må man affinde sig med eller lade være med at handle. :) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.