Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageRank?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Min linkportal Advertise.dk har i en meget lang periode (ca. 6 mdr) haft uændret pagerank 2. Jeg bruger mypagerank.net til at tjekke PR.

Selvom besøgstal stiger, flere og flere tilføjer deres website og med "hjemmebrygget" søgemaskine optimering har jeg formået at placere mig som nr. 1 på "tilføj website" søgningen og nr. 7 på "tilføj link" på google, stiger min pagerank stadig ikke?!

Nogen der kan forklare mig hvorfor? Hvad skal der ellers til udover ovennævnte?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:08
Hvor aflæser Du PR? Hvis Du aflæser den i din værktøjslinie i din browser, skal Du have tålmodighed (min erfaring), da det ikke går specielt stærkt med opdateringerne fra Google.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:11

Hej.

Tålmodighed er en dyd Smile

Mit site er steget med et interval på ca. 8 måneder, og sidste gang var i april.
Så mon ikke dit site for et hak op i nærmeste fremtid.

Mvh.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:16

Hej Dmitri og John,

Tak for jeres svar... Jeg må blankt erkende, at jeg ikke er specielt tålmodig Smile Men må hellere give det lidt mere tid...

Dmitri... Forstår ikke "aflæser den i din værktøjslinie i din browser"?

Jeg tjekker på mypagerank.net...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:22

BannerSalg.dk:

Dmitri... Forstår ikke "aflæser den i din værktøjslinie i din browser"?

Du kan få et pagerank plugin til din browser, så Du kan se pagerank for de hjemmesider Du besøger.

BannerSalg.dk:

Jeg tjekker på mypagerank.net...

Jeg ved ikke hvor hurtigt de opdaterer den pågældende side, men det tager sikkert også et godt stykke tid. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:24

Velbekomme William.

Efter dit billede at dømme, så har du jo også masser af tid endnu.Big Smile

Og kan du så hoppe i seng Stick out tongue

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:32

Tak Dmitri :)

Og John... Han er godt i gang... har dog endnu ikke fundet "SEO som godnatlæsning til kommende eksperter" :D

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 01:32

Hej William

For at få PR (som ikke er en vigtig faktor for ranking, som du jo også har opdaget i dine resultater :), skal du have links fra sider med pagerank (interne eller eksterne sider).

Hvis du får links fra sider med PR1 til din PR2 side skal der en hølvedes masse til, men hvis du får et par links fra fx PR3, 4, 5 sider, rykker du hurtigere op.

PR tallet, som du ser i googles toolbar og som forskellige sider på nettet suger fra, opdateres typisk hver anden eller tredie måned.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 09:22

Nu er Pagerank jo ikke et mål i sig selv - men derimod er målet vel at få trafik via placeringer på søgeord :-)

Google opdatere ikke PR så tit længere og egentligt er det vel tæt på ligegyldigt hvilken PR et site har.

Når Google af og til opdatere PR kan man se de forskellige datacentres PR here:

http://www.seochat.com/seo-tools/future-pagerank/

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:13

Min erfaring med PageRank er, at den alligevel har en del betydning. Ikke i Google, men ude blandt website-ejerne betyder det en del.

Når man bytter links, er der (desværre) mange som ser mere på PR end på relevans og placering, når man skal aftale et linkbytte med et relevant site.

Det er der ikke nogen grund til at græde snot over. Sådan er markedet bare, og det må man affinde sig med eller lade være med at handle. :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)