Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smartphone, som vi vil have det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino’er,

Her op til Apple’s WWDC har jeg virkeligt tænkt meget over hvad jeg gerne ville se i det nye OS til Apple’s iPhone. Og jeg tror ikke jeg er den eneste her inde. Når jeg hører fra Android brugere så fortæller de mig altid: ”Jeg ville købe en iPhone, hvis jeg kunne bruge mit Android styresystem på den”, og på det seneste er Apple fanatikere begyndt at sige: ”Gad godt have Android på min iPhone”. Så tror jeg har spottet en tendens inden for en mellem ting mellem iPhone som design og Android som styresystem. Derfor har jeg tænkt lidt:

Jeg kunne godt tænke mig at udvikle min egen Smartphone, Ja, det er en hård opgave i et presset marked, men jeg har virkeligt lyst til at skabe noget som rammer den målgruppe som er beskrevet over. For at dette skal lykkedes vil det kræve et fantastisk hold af passionerede gutter/gutinder, som virkeligt ønsker at ændre markedet. Skal det være dig? Det skal det helt sikkert! Så synes jeg vi skal snakke sammen.

Mit formål med denne tråd er altså at forsøge at samle et hold, hvor alle er dygtige inden for hvert deres felt. Skabe og udvikle en Smartphone som kan konkurrere mod dem som allerede er på markedet, lancere en Kickstarter kampagne og komme ud over stepperne.

Har du lyst til at være med på rejsen? Så skynd dig at sende mig en PM med kvalifikationer som du har, som vi behøver for at skabe en stor success. Bare lige for at give dig et indtryk af hvad mine styrker er, så synes jeg at du skal læse dette:

Jeg er en ung gut på 18 år, som har brugt størstedelen af mit liv på at følge Steve og hans crew gennem tykt og tyndt. Derfor har jeg bla. lært mig selv at programmere apps til iOS platformen. Jeg har en højere handels eksamen, så har ikke styr på hvordan vi skal udvikle selve hardwaren, men ved hvordan vi skal bære os ad med at markedsføre og gøre kunder opmærksom på os.

Sidst har jeg lige et par krav til dig, det er ikke store krav, men det er krav som er nødvendige for at skabe succes med denne virksomhed:

- Du skal bo i hovedstadsområder
- Du skal have lyst til at kæmpe røven ud af bukserne, for at skabe

Min mission er simpel: *Skabe en mere simpel Android oplevelse, gennem brugervenligt hardware*

Send mig en besked :) Så kan vi starte derfra :)

Glæder mig virkeligt til at høre fra jer!

BH.

Mathias
Tilmeldt 10. Jun 13
Skrevet kl. 15:28

Wow, mange interesserede :) Flere i dag?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:54

Hej Mathias.

Jeg kan forstå at du ikke har set det nye ios7 styresystem endnu så...!!?
Eksperterne siger at det ligner meget android og det kan en masse fede ti g og bliver tilgængeligt for alle med iPhone4 og frem ;-)
Jeg ayntes det så mega blæret ud, med 3D baggrundsbillede som kan flytte sig bagved alle ens apps. Helt nyt system til billeder på din iPhone efter dato de er taget, og du kan selv vælge om du vil have billedet i sort hvid eller andre muligheder. Så der er masser af nyt i ios7 ;-)
Det fedeste er nok at du kan dele dine ting med vennerne som er rundt omkring dig. Du får et billede frem af alle omkring dig og markerer de personer du vil dele med, og trykker del, så får de det sendt igennem luften. De kaldte det AirDrop.

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 10. Jun 13
Skrevet kl. 16:34

Hej,

Jo, har set det nye iOS :) Dette indlæg var blot skrevet før kl. 19 igår. Men grundet problemer med Amino's servere havde jeg ikke adgang til Amino.dk. Derfor er der mange af mine "gamle" holdninger med i denne tråd :)

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:52

Det lyder som et sjovt projekt men kan du uddybe dit mission statement

*Skabe en mere simpel Android oplevelse, gennem brugervenligt hardware*

Er det telefonens design der gør android oplevelsen mere simpel eller hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)