Jeg får med jævne mellemrum lign. falske mails fra 'nets'.
Jeg gør naturligvis intet af det som de forsøger at lokke en til (=klikke på deres link) og har anmeldt og anmelder dem systematisk som spam.
Men jeg bliver alligevel ved med at få disse mails og er træt af at skulle slette disse hver gang de dukker op i min mailbox.
Kan man ikke gøre noget for at spærre permanent mail fra disse afsendere ?
Håber nogen kan hjælpe.
mvh
ann
kopi:
![]() Eksterne billeder. Vis billeder herunder - Vis altid billeder fra Velkommen@dk-da.eu
Kære kunde , Vi informerer dig om, at dit kreditkort er blevet suspenderet af os efter de nye sikkerhedsforanstaltninger der gennemføres for at bekæmpe svig, Køb på internettet er blevet hverdagskost. Med dem viste sig et stigende behov for sikre betalinger for både forbrugere og handlende sites. Vi inviterer dig til at gøre opdatering eller oprette din konto Verified by Visa . For din sikkerhed, vi suspenderet dit kreditkort. For at løfte suspensionen følge proceduren anført for Opdater din Kreditkort.
for at aktivere din konto >> klik her |
Marker dem som uønsket mail, så de ryger direkte i spammappe.
Problemet med dem er, at de vist skifter domæne som vi andre skifter visse beklædningsgenstande!
Men er det virkelig SÅ stort et problem? Der kommer vel ikke flere hundrede om dagen?
Slet dem og brug tiden på noget mere fornuftigt og rart.