Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det mest effektive?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino...

På wideselection.dk tilbyder vi bla. Solskov forlovelses og vielses ringe. (http://wideselection.dk/da/25-solskov). Webshoppen skaber kontakten mellem kunde og designer. Som kunde kan man efter aftale, møde op på Solskovs værksted og være med i alle arbejdsgange ved udførelsen af ens personlige forlovelses eller vielses ringe.. Ret fedt:)

Hvordan får jeg bedst muligt information om dette tiltag ud til det danske folk/målgruppen?..

Mvh. Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 18:37

Hej Martin

Inden du starter så skal du nok gøre dig klar om du ønsker omtale eller om du ønsker konverteringer (det ene udelukker selvfølgelig ikke det andet).

Der er utroligt mange kanaler der vil fungere godt til det her. Jeg kan se I har et nyhedsbrev. Hvis I har været gode til e-mail marketing, så er det nok den bedste salgskanal. I kan evt. lave nogle videoer som viser processen. I kan bruge jeres Facebook side til at fortælle historien (om det konverterer har jeg dog mine tvivl om).

Du kan også vælge at køre SEO kampagner og Adwords kampagner. Det kræver du arbejder med en god landingsside som fortæller processen og hvorfor brugeren skal gøre-det-selv frem for at købe en færdig designet.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 19:30

Hej Lars.

Først mange tak for dit indlæg.

Jeg vil jo også mene at de to ting hænger sammen. Men jeg kan sagtens følge, at det er en god ting at overveje om det er til det ene eller det andet. Ang. omtalen er jeg i fuld gang med en masse tiltag uden for nettet, så det er helt klart konvertering jeg ønsker via nettet..

Siden er lige blevet lanceret d. 23 maj, så der er ikke så mange at sende noget ud til endnu:).. Det kommer forhåbentlig!!

Det synes jeg er en super ide. Der er allerede en af designerene på siden der er koblet en video på..

Jeg vil helt klart prøve nogle SEO kampagner af inden længe. Hvordan bærer man sig bedst ad med det.?

Tak for "en god landingsside".

Mvh. Martin 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)