Hej Amino... På wideselection.dk tilbyder vi bla. Solskov forlovelses og vielses ringe. (http://wideselection.dk/da/25-solskov). Webshoppen skaber kontakten mellem kunde og designer. Som kunde kan man efter aftale, møde op på Solskovs værksted og være med i alle arbejdsgange ved udførelsen af ens personlige forlovelses eller vielses ringe.. Ret fedt:) Hvordan får jeg bedst muligt information om dette tiltag ud til det danske folk/målgruppen?.. Mvh. Martin |
Hej Martin
Inden du starter så skal du nok gøre dig klar om du ønsker omtale eller om du ønsker konverteringer (det ene udelukker selvfølgelig ikke det andet).
Der er utroligt mange kanaler der vil fungere godt til det her. Jeg kan se I har et nyhedsbrev. Hvis I har været gode til e-mail marketing, så er det nok den bedste salgskanal. I kan evt. lave nogle videoer som viser processen. I kan bruge jeres Facebook side til at fortælle historien (om det konverterer har jeg dog mine tvivl om).
Du kan også vælge at køre SEO kampagner og Adwords kampagner. Det kræver du arbejder med en god landingsside som fortæller processen og hvorfor brugeren skal gøre-det-selv frem for at købe en færdig designet.