Hey Aminoer!! :D Jeg har over nogle år køb nogen ting fra en hjemmeside i Kina og det har virker meget godt :D, Jeg går med lysten til at købe meget mere hjem og så gøre det lovlig så jeg kan tage ud til div. markeder ( altså sommer markeder / kræmmer / stander - Handel) og måske senere lave en Webshop.. MEN mit store spørgsmål / det jeg er bage for er nok ikke at huske alt til at gøre det lovligt. For at jeg må sælge det i Danmark over en webshop, internettet eller som en stander et sted i Danmark. hvad kræver det så udover dette: At jeg registrere mig som import virksomhed for at få varen til Danmark. Og export hvis nu jeg har en vare som skal retur! At jeg registrere mig som detail-handel og finder min branche-kode! At få et CVR ville vel kun være en fordel at få med, Skal siges regner med at sælge alt mulig småt, men ting som har god fortjeneste, så som piercinger, ting til smartphones osv, osv. Mit formål er mest af alt lave en masse handler da jeg elsker den salgs, og selvfølgelig at tjene lidt ekstra ved SU. Nogen råd eller nem / anderledes vej ? Mange Tak. Jacob J. |
næh det er da bare at registrere dig og venter du og opdages som virksomhed i at ha snydt på registgreringsvægtskålen - efter du har registreret dig , så har du problemer, så - run it by the book - eller hold dig fra det
vh og god vind