Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare mig??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er det bare mig, der syntes at 90/100 nye webshops sælger iPhone reserve dele såsom covers mm.

Er det ikke et mættet marked eller hvad?
Jeg syntes det er helt vildt hvad syntes du?

Ikk' for at ødelægge nogens drømme, men kan man ikke lave en webshop med noget andet?

Vh Victor :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 11:45

Jo, du har da vist ret. Det er et ret populært marked. Og derfor nok også et marked, hvor der er stor konkurrence. Så jeg tror heller ikke man skal forvente sig de voldsomme avancer, hvis det er et marked man vil gå i gang med.

Men omvendt synes jeg da heller ikke man skal holde sig tilbage, hvis man synes, at man kan komme med en ny vinkel - en anden til gang til markedet. Der er næsten altid plads til nogen, som stikker ud og kan tænke alternativt. Men hvis man "bare" kommer med en kopi af de mange shops der allerede er i forvejen, tror jeg ikke man skal forvente "guld"

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 11:50

Det har også noget at gøre med, at det er nemt at komme igang med, pga. prisen og at det ikke fylder så meget.
Det er ligesom E-cigaretter og plastik solbriller..
Som nystartet og ung iværksætter er det vigtigt at det ikke koster og fylder for meget, hvis man lige skal smage på hvordan det er at køre en webshop. 

Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:11

Ja, alle synes vist at e-cigaretter og covers til mobiler er det helt store.

I Thailand kan man også købe mobilcovers på 1000 forskellige stadepladser i hver by og de handlende overlever da. Men også kun lige. De får aldrig en større fortjeneste ud af det og jeg vil spå det samme her med disse webshops.

Når der er så mange om buddet, så presses priserne nedad og alle kan jo ikke være på side 1 i Google, vel?

Jeg savner i allerhøjeste grad noget mere nytænkning end det vi har set hidtil, hvor markedet er overrepræsenteret af børnetøj, smykker, covers og e-cigs. Der må da være millioner af andre muligheder og dermed også være bedre chancer for at skabe sig en niche hvor man kan lave nogen penge?

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 12:23

Så var det sgu heldigt, at det ikke er den branche jeg har valgt. Jeg kan godt have lidt ondt af alle dem, der starter op i de markeder der er så klemt. Jeg tror desværre det kan skræmme nogen væk, hvis de først brænder fingrene én gang.

Det ser ikke ud til at markedet for specialøl er mættet endnu. Der er i hvert fald ikke mange store shops endnu.

Hvis det har interesse så følg med her

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:40

Rune Glud Elbek:
Jeg kan godt have lidt ondt af alle dem, der starter op i de markeder der er så klemt

Der er nu ingen grund til at have ondt af os alle sammen :o)

Vi har selv kastet os ind i det marked (hvilket dog var helt naturligt da vi i forvejen var i telebranchen med vores fysiske butikker), og selvom det er hårdt, og der er lang vej til vi indfrier potentialet og forventningerne, går det nu ikke helt skidt alligevel. Der er et hårdt arbejde, og der er perioder hvor det bestemt ikke er sjovt, men en gang i mellem er der da også perioder med lyspunkter :o)

Men når jeg ser alle de nye shops der kaster sig over covers, har de fleste en meget ens tilgang til det: Køb noget billigt skidt i Kina, og sælg det med så lav fortjeneste som overhovedet muligt. Og det er klart, at det nok ikke er den rigtige tilgang til det. Ikke for alle i hvert fald. Men til gengæld kan det være at det giver dem noget værdifuld erfaring som de kan bruge senere hen, uden at det har kostet dem ret meget.

Så selvfølgelig skal alle bare åbne de mobilcover shops de har lyst til. Man ved jo aldrig hvad det kan ende med. Men de fleste vil nok lukke relativt hurtigt igen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 12:49

igang:
Der er nu ingen grund til at have ondt af os alle sammen :o)

Måske jeg ikke fik formuleret mig godt nok. Hvis man har taget et velovervejet valg, så har jeg bestemt ikke ondt af folk. Og når man kan kombinere det med andre produkter, eller man i forvejen har fodfæste i markedet, så kan det bestemt være fornuftigt.

Jeg fornemmer bare at der er mange der tænker: "Hey, sku jeg lige bikse en webshop sammen... Hmmm hvad skal jeg mon sælge..? AH mobilcovers lyder som en brand-go ide". På den måde kaster man sig ud i noget, hvor man let får en dårlig oplevelse. Som du skriver, så kan man kun håbe at det giver folk erfaringer og blod på tanden frem for det modsatte.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:21

Jeg ville ikke sige 90/100 webshops Big Smile

Men jo der er en del.

Det hænger nok sammen med at man få dem kastet i nakken i Kina. Når man så kan sælge dem for 150,- kr. pr. stk. i Danmark.....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:28
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)