Først vil jeg starte med en kort beskrivelse om hvem jeg er, hvad jeg står inde for og hvad jeg drømmer om! Drømmen mener jeg nemlig er det vigtigste i denne sammenhæng. Syntes du jeg er overfladisk? det rør mig ikke jeg skal nok nå mine mål! Jeg hedder Nicolai Bønke er 20 år gammel og fra juli 1992, bosat i en lille 60 kvadratmeters lejlighed i odense centrum. Jeg har arbejde hos et facade firma 37 timer om ugen, hvor jeg knokler med mine hænder fra morgen til aften. Når kl bliver 16.00 fredag efter middag hopper jeg i det fine tøj, og hamre ud på odense diskoteker hvor jeg arbejder for DGV koncernen. Når jeg kommer hjem fra job søndag morgen lægger jeg mig i min seng og sover til om aftenen. hvor efter det køre i ring og alt gentager sig. Mange timers arbejde er = mange cash!. Det er sådan jeg er nu det er hvad jeg står for lige nu, men det er ikke sådan jeg ser mig selv! Når det er sagt går jeg 100% ind i alt hvad jeg fortager mig, også når det handler disse jobs. Jeg er en glad frisk ung mand, der ses på af positive øjne uanset hvor jeg sætter mine ben. Jeg har en drøm inde i min mave, der vokser dag for dag, og bliver voldsommer og voldsommer. Ikke er at der er sket noget med drømmen, men set fra andre vinkler jo det er der! Jeg er nemlig nået helt der til hvor jeg efter meget læsning og interesse sidder og skriver et indlæg ved jer. Drømmen startede som 13 år, dengang var jeg en lille buttet dreng for at sige det korrekt. jeg fortog mig en ting efter skole og til langt ud på natten hverdag. Jeg sad ved min pc, jeg legede med online programmering og websider. af 100% interesse. trods min unge alder, ingen form for engelsk og sprog kunne. lykkedes det mig at blive ekspert til at programmere i et sprog kaldet PHP,som en engelsk baseret! Jeg lavede websider med underholdning såsom sjove billeder, videoer. jeg byggede forum's, chat OSV. Alt hvad min fantasi pegede mig hen imod. I min alder blev jeg grebet af websiden arto.dk underligt nok, da alder i den aldersgruppe var optaget af den webside på nuværende tidspunkt. Og da gik det op for mig, jeg kunne noget! lige som alle andre kunne noget. Jeg var godt nok ikke god til at spille fodboldt, til at scoore pigerne i klassen og hvad min omgangskreds ellers brugte deres tid på, men lille buttede Nicolai var istand til at lave de sejeste profiltekster med div knapper hoppende tekster osv. Han var også altid den der havde flest point på tælleren, selvom han ikke rigtigt havde nogen venner på sitet. men hvad de ikke vidste af dengang var at jeg sad og tærpede div. kildekoder på arto.dk for at finde huller, hvor jeg muligvis kunne programmere nogen små scripts der kunne lave lidt spam så jeg lige var lidt højere på point skalaen. For at sige det lige ud. jeg var besat af ARTO.DK. Efter hånden fik folk interesse for det jeg sad og roede i og det endte i jeg oprettede min egen hjemmeside. Hvor jeg hjalp folk med koder til deres tekster. utroligt nok fik arto også øje på min lille uskylde webside. og de lavede et link fra deres side til min. og BANG tror mig. fra den ene dag til den anden Havde jeg et websted med gennemsnitlige 100 online konstant døgnets 24 timer. Dette brud med førte en enorm indtjening på reklamere og banner i en tidlig alder. Fra den tid af har jeg altid vidst hvilken vej jeg skal gå for at tjene store penge, for jeg ved de gemmer sig der ude, som tiden gik, røg arto.dk af for konkurenten facebook. indtjeningen fladt alderen var blevet ældre, interessen fladt. Og Teenageslivet tog over forståeligt nok. Computeren blev pakket i en kasse sat på loftet. og jeg drog på efterskole. og glemte alt om min interesse. Trods for det går jeg med tanker i mit hovede fra jeg står op til jeg går i seng, med iværksætter ideer. hver eneste dag! De må ud i livet nu. og de skal ud nu. JEG ER KLAR TIL AT SATSE ALT! TID PENGE, JA HVAD DER SKAL TIL! JEG VED JEG HAR TING DANMARK, NORDEN, EUROPA, VERDEN! IKKE VIL KUNNE UNDVÆRE HVIS DET FØRST KOMMER PÅ MARKET! Jeg søger en mate, hvis ikke et team. jeg søger personer der har en drøm, som mig der har lyst til at knokle fra morgen til aften, for at leve den ud. jeg skal bruge en mate/team der er lige så fokuseret på at nå målene, som jeg er! Jeg VIL være ivæksætter. kost det, hvad det vil koste. Jeg har folkeskole til 9 klasse! Efterskole 10 klasse! Og en uddanelse, som web-integrator! Ud over det, har jeg det nødvendige at byde på for at opnå et resultat. Jeg vil gerne høre fra dig/jer hvis jeg falder i jeres interesse! og du/i vil kunne flade i min. Så vi sammen kan udarbejde og opnå noget stort. Jeg beklager evt, stavefejl, og rod i teksten, men jeg er sikker på at forstår mit budskab. Mvh. Nicolai Bønke.
|
Du har penge og kompetencer - Undskyld jeg spørger, men hvorfor ikke bare droppe arbejdet i nattelivet og arbejde hver weekend i 6 måneder, score kassen og gå på tidlig pension? :-)