Jeg hører til den ulidelige type, der tager hovedet under armen og straks kaster mig ud i en aktivitet uden at læse vejledningen/manualen først. I over 90% af tilfældene går det godt og jeg har sparet tid, men jeg kom nok lidt for hovedkuls i gang på Amino. Det faldt mig overhovedet ikke ind, at debatterne her bliver indexeret af Google, ja at det faktum, med de rette overvejelser, kan være en fordel. Jeg skrev af karsken bælg og kan se, at allerede nu for mine tråde i Amino-debatterne topplacering, hvis jeg søger på "Danacord Records". Det ville jeg under andre omstændigheder være himmel henrykt over, men alligevel ... jeg synes måske ikke liiiige det er så smart, at vore kunder kan følge med i alt det jeg har skrevet her, hvorfor nogle af mine indlæg nu bliver bragt i Plus-forummet, som jeg først for sent blev opmærksom på. Ikke at jeg har skrevet noget der afslører forretningshemmeligheder, men jeg havde da gerne været det foruden. Jeg er helt klar over, at jeg kun har min egen tankeløshed at takke for missæren Altså: Kan jeg slette eller skjule hele tråde eller enkelte indlæg? Nej? Åh, det var da en skam. |
ja svaret er nej - du kan rette i den kort tidsrum efter et indlæg men ikke slette. Jeg synes dog ikke du har skrevet noget der skader - bare spørgsmål om lagerføring som du jo får på plads
vh