Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg slette mine egne indlæg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører til den ulidelige type, der tager hovedet under armen og straks kaster mig ud i en aktivitet uden at læse vejledningen/manualen først. I over 90% af tilfældene går det godt og jeg har sparet tid, men jeg kom nok lidt for hovedkuls i gang på Amino.

Det faldt mig overhovedet ikke ind, at debatterne her bliver indexeret af Google, ja at det faktum, med de rette overvejelser, kan være en fordel. Jeg skrev af karsken bælg og kan se, at allerede nu for mine tråde i Amino-debatterne topplacering, hvis jeg søger på "Danacord Records". Det ville jeg under andre omstændigheder være himmel henrykt over, men alligevel ... jeg synes måske ikke liiiige det er så smart, at vore kunder kan følge med i alt det jeg har skrevet her, hvorfor nogle af mine indlæg nu bliver bragt i Plus-forummet, som jeg først for sent blev opmærksom på.

Ikke at jeg har skrevet noget der afslører  forretningshemmeligheder, men jeg havde da gerne været det foruden. Jeg er helt klar over, at jeg kun har min egen tankeløshed at takke for missæren Skype-ItWasntMe

Altså: Kan jeg slette eller skjule hele tråde eller enkelte indlæg? Nej? Åh, det var da en skam.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:13

ja svaret er nej - du kan rette i den kort tidsrum efter et indlæg men ikke slette. Jeg synes dog ikke du har skrevet noget der skader - bare spørgsmål om lagerføring som du jo får på plads

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:15

se bare der - jeg kunne ikke engang rette her 2 sek efter at ha skrevet, men det er nu nok en midlertidig fejl, tænkte bare at du jo kan tage firmanavnet ud af din signatur  så forsvinder det fra alle dine gamle også med alt jeg ved, for den kører bare nyeste signatur - og det er nok den som indexerer også

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Mjaeh, jeg tror nu nok jeg vælger at stå fast og for eftertiden skrive med det i baghovedet, at andre end aminoer kan læse mig over skulderen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)