Så kan nedenstående gruppe, måske hjælpe dig med at bringe et tilbud ud til en masse interesserede brugere og måske indbringe et par ordre. Jeg har for et stykke tid tiden startede gruppen, med det formål at Danske webshops, nemt og simpelt kan slå gode tilbud op. Pt. er der lidt over 100 medlemmer i gruppen og der kommer jævntligt flere til.
Har du en webshop, så join endelig og smid et godt tilbud op.
Jeg nå være ærlig at sige at jeg meldte mig ud igen, da en begyndte at skrive at man godt lige måtte smide en mening om hans shop.
Alt start er stille, men der skal jo flere tusinde likes til før det blir synderligt interessant...
Ideen er skam god nok, det er ikke den jeg påtaler, men "konceptet" kunne godt være lidt strammere...
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg nå være ærlig at sige at jeg meldte mig ud igen, da en begyndte at skrive at man godt lige måtte smide en mening om hans shop. Alt start er stille, men der skal jo flere tusinde likes til før det blir synderligt interessant...
Ideen er skam god nok, det er ikke den jeg påtaler, men "konceptet" kunne godt være lidt strammere...
Hej.
Det har du fuldstændig ret i. Mener også jeg slettede det indlæg. Når der kommer mere aktivitet på sitet, vil der komme nogle admins, som hver gang skal godkende de forskellige opslag der kommer. Er ked af du meldte dig ud, håber at se dig igen :)