Skal til at oprette en hjemmeside med udleje af feriebolig - overvejer at anvende "Wordpress" som hjemmeside.
På hjemmesiden vil jeg gerne have en kalender over året, hvor jeg kan markere de dage/uger, hvor boligen er reserveret/booked, således at man som bruger selv kan finde en periode som passer en.
Men hvilken "kalender-teknologi" kan anbefales? og hvordan får man den implementeret på hjemmesiden?
Takker for svar... kan se du hører til i den anden ende af landet, men tror jeg forsøger selv inden jeg evt. søger ekstern hjælp.. hvis det bliver tilfældet, kan I måske hjælpe til remote?... Såfremt, tænker jeg den basale opsætning af siden, og indsættelse af en simpel kalender plug-in.
Jeg ville anbefale dig at bruge Google Kalender widget - Det er nemt, ser godt ud og så virker det bare!
Hvis du har brug for hjælp til implementering af dette, eller har andre spørgsmål til WordPress/Google Kalender, er du velkommen til at sende mig en mail. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero