Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan implementeres en årskalender på Wordpress hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Skal til at oprette en hjemmeside med udleje af feriebolig - overvejer at anvende "Wordpress" som hjemmeside.

På hjemmesiden vil jeg gerne have en kalender over året, hvor jeg kan markere de dage/uger, hvor boligen er reserveret/booked, således at man som bruger selv kan finde en periode som passer en.

Men hvilken "kalender-teknologi" kan anbefales? og hvordan får man den implementeret på hjemmesiden?

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 11:43

Hej.

Du kan prøve med et plugin som dette. Der findes dog mange plugins der kan gøre det du efterspørger.

Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:17

Takker for svar... kan se du hører til i den anden ende af landet, men tror jeg forsøger selv inden jeg evt. søger ekstern hjælp.. hvis det bliver tilfældet, kan I måske hjælpe til remote?... Såfremt, tænker jeg den basale opsætning af siden, og indsættelse af en simpel kalender plug-in.

Hvor meget skal I have for 2-3 timers hjælp?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:26

Jeg ville anbefale dig at bruge Google Kalender widget - Det er nemt, ser godt ud og så virker det bare!

Hvis du har brug for hjælp til implementering af dette, eller har andre spørgsmål til WordPress/Google Kalender, er du velkommen til at sende mig en mail. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 14:25

Alwo:
Hvor meget skal I have for 2-3 timers hjælp?

Jeg har sendt dig en besked.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:52

Du kan også bruge dette som Wordpress årskalender. Det kan du let tilpasse, og det er fleksibelt.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)