Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

28 dages bikini bootcamp - jovist, den er god nok!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Anne har 7 FIT-rules, hvis du gerne vil tabe dig. Tæller man dem er der godt nok 8, men hvorfor skulle man også tælle dem. Den bedste af reglerne er: Ingen tropiske frugter! Der er ingen forklaring på denne Kafka’ske regel, men mit gæt er, at tropiske frugter som regel er blevet plukket af beskidte folk fra ulandene med coli-bakterier under neglene, og du risikerer bare en maveinfektion. Får du det har du ikke energi til at være på bootcamp og dine deller forbliver deller. Det er godt tænkt Anne."

Blot et af mange gode pointer fra Anne - læs den fantastiske anmeldelse her, hvis I savner lidt humor sådan en lækker fredag aften Cool

http://mussetrussen.wordpress.com/2013/06/07/anne-bech-bikini-bootcamp-kickstart-din-strandform-pa-28-dage/ 

God weekend og husk vand!

Dbh

Piilgard

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

OKAY!

Nu holder jeg mig helt sikkert fra tropisk frugt og erstatter med et par olieshots - der er vist lidt spildolie fra den gamle Mazda Stick out tongue

Top underholdning, flot skrevet - kan seriøst anbefales.

VH. GrN.dk

P.S. Ja, jeg vil nu forsøge at drikke fyrre liter vand om dagen. Det er jo allerede bikinitid.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)