Det korte svar er ja. Men du skal vide lidt om diverse løsninger for at få et godt resultat. Alene det du spørger fortæller mig, at du enten skal have hjælp til det eller købe en pakkeløsning hos de store udbydere. Men de koster som regel lidt penge at komme i gang med.
Hej alle har fået en fantastisk god ide , Men mangler en der kan lave en webshop det må ikke koste en hel bondegaard
kan man selv sætte en op ?
Det kan du - du lave en webshop gennem Wordpress. Det er forholdsvis simpelt, og hvis du får problemer, findes der mange guides på YouTube, og mange du kan spørge om hjælp.
Ja, det kan du sagtens. Men hvis du intet aner om det, så vil jeg anbefale at hoppe på et af de billige tilbud, der ofte dukker op her på amino. Så vil du på sigt altid kunne opgradere til et bedre design mm.
Ja du kan godt klare det selv. Jeg synes også du skal forsøge at gøre det selv. Det tager lang tid, men til sidst har du lært det hele og du kan styre din egen shop uden hjælp. Jeg er selv i gang med at bygge min shop op, det har taget rigtig lang tid og i starten virkede det hele meget uoverskueligt. Men jo længere du kommer i forløbet, jo mere kan du. Du kan lave nogle utrolige flotte shops med wordpress woocommerce system. Det er helt gratis. Så synes bare du skal kaste dig ud i det!
Held og lykke:)!
Jeg har en lidt blandet holdning. Hvis du gerne vil i gang med din webshop med det samme, synes jeg du skal købe dig til den.
Jeg laver selv komplette webshops til sølle 1.299 kr. :)
Men hvis det ikke haster, synes jeg selv du skal gå igang. Hente et OpenSource CMS-system, og så bare arbejde med det. Det tager mange timer, men så lærer du det også selv :)
Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo
Jeg synes du skal gå ind på Amino Freelancer og skrive, hvad du har brug for og hvad de budget er for at få lavet en komplet webshop. Min fornemmelse siger mig, at det vil være den bedste løsning for dig!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.