Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Third time's the charm.

Så er jeg for tredje gang klar med et nyt design på CheapGear,dk. Forhåbentlig sidste af slagsen det næste lange stykke tid. :)

Håber i vil kigge forbi og give lidt feedback.

Der er lidt problemer med designet af checkout på nogle tablets og smartphones og der mangler ordentlige produkttekster på et par produkter.

God weekend.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:05

Fint design.

Jeg synes personligt, at det er voldsomt irriterende, når produkt visningen selv bevæger sig. Det gør på forsiden - slideren er ok, men produktvisningen af kategorierne synes jeg, skal være stille.

Udover dette, skal du se, om du ikke kan lave en mere spændende menu/kategori visning. OBS: Skriv "kategorier" med stort K.

Prøv evt. at skrive en "om os" side - det giver mere trust (sammen med at opgive dit cvr nr.)

Du bør også gøre mere for at få nyhedsbrevs tilmeldinger - har du overhovedet fået nogen tilmeldte fra footeren? 

Af ren og skær nysgerrighed: hvad vil du gøre for at få kunder? Det er et marked med meget konkurrence - mange unge gutter starter en webshop op omkring dette emne - så det kan være svært at få besøgende fra søgemaskinerne

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:43

Hej Nikolaj
Jeg syntes det er et fedt design, og jeg har ikke rigtigt noget imod at produkterne bevæger sig.
Dog syntes jeg at logoet på en tlf, er lidt højt over selve siden.
Det er en fed shop, men der er simpelthen så utrolig mange der sælger covers det er helt vildt, så hvis folk skal finde dig på google burde du overveje at ta' et kig på SEO eftersom at folk søger efter covers på google for det meste.
Men held og lykke med shoppen! :-)

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Fra  CheapGear Skrevet kl. 16:44

Hej Anders og tak for feedback.

Overvejer lige i forhold til produktkarrusellen på forsiden. Skal have lavet en brugertest og evt. a/b test for at se hvad der fungere bedst i forhold til målgruppen.

Helt enig i forhold til kategori menuen, teksten ser lidt slap ud. K'et er ihvertfald rettet indtil videre.

"om os" er noteret.

Arbejder på en mere synlig nyhedsbrevs tilmelding blok i venstre kolonne, med en catchy tekst. Nej den i footeren giver ikke det store. Tror der var sammenlagt 2 på det gamle design.

Ja der er rigtig mange om buddet og der skal gøres noget ekstra for at differentiere sig. Vi kommer ikke uden om google og derfor vil der også være fokus på seo både onsite og i form af linkbuilding. Desuden kommer shoppen til at være synlig på Pricerunner, DBA, Trendsales osv. Der bliver kørt nogle bloggere ind over til produkt tests og muligvis AdWords hvis det hænger sammen...Det er så hvad mange af de andre også gør. :)

For at differentiere går jeg med nogle tanker om forskellige services der kan tilbydes kunder. Bl.a. ekspress levering i nærområdet m.m. Har også nogle ideer til offline events og små happenings.

På tegnebrættet ligger også et ønske om at koble noget video og interagere mere med besøgende. 

Sidst skal der kigges på om der kan kobles noget affiliate på. Tvivler dog meget stærkt på det vil være interessant nok, men det skal undersøges.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Fra  CheapGear Skrevet kl. 16:49

Hej Victor og tak for feedback.

Du har helt ret vedr. det med logo på telefoner. Kigger lige på om jeg kan få ændret det så det ser bedre ud.

Se evt. mit svar til Anders vedr. google SEO osv. Kan igen kun give dit ret, det er et overfyldt marked.

Mvh.

Nikolaj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)