Third time's the charm. Så er jeg for tredje gang klar med et nyt design på CheapGear,dk. Forhåbentlig sidste af slagsen det næste lange stykke tid. :) Håber i vil kigge forbi og give lidt feedback. Der er lidt problemer med designet af checkout på nogle tablets og smartphones og der mangler ordentlige produkttekster på et par produkter. God weekend. Mvh. Nikolaj |
Fint design.
Jeg synes personligt, at det er voldsomt irriterende, når produkt visningen selv bevæger sig. Det gør på forsiden - slideren er ok, men produktvisningen af kategorierne synes jeg, skal være stille.
Udover dette, skal du se, om du ikke kan lave en mere spændende menu/kategori visning. OBS: Skriv "kategorier" med stort K.
Prøv evt. at skrive en "om os" side - det giver mere trust (sammen med at opgive dit cvr nr.)
Du bør også gøre mere for at få nyhedsbrevs tilmeldinger - har du overhovedet fået nogen tilmeldte fra footeren?
Af ren og skær nysgerrighed: hvad vil du gøre for at få kunder? Det er et marked med meget konkurrence - mange unge gutter starter en webshop op omkring dette emne - så det kan være svært at få besøgende fra søgemaskinerne.