Hej alle, Jeg står i den situation, at jeg har lavet forretningsplan, fået indhentet tilbud på udvikling af software produktet og er ved at skaffe finansiering. Normalt benytter jeg mig ikke af undersøgelser, da jeg har tiltro i det jeg skal lave og ved hvilken kamp det bliver, men samtidig vil det blive en rigtig spændende og sjov kamp. Risikoen for at nogen tager ideen er der selvfølgelig, men det ville der også være når jeg starter op og desuden findes der lignende virksomheder i USA. Ideen går ud på, at man som virksomhed betaler et mindre beløb hver måned for at have adgang til min software, hvor man bl.a. kan hente billeder ned fra Instagram med bestemte hashtags - så ledes at en virksomhed kan følge med i, hvordan kunderne bruger ens produkter og hvordan. Derudover vil der være en Twitter løsning, som giver dig samme muligheder som på Instagram, nemlig med at spore tweets hvor folk bruger ens firmanavn i hashtags. Derudover vil der selvfølgelig være mange andre funktioner og jeg vil ikke komme ind på dem alle. Men det vil være muligt, at finde ud af hvornår der er bedst engagement på de billeder man ligger op, laver kampagner med Instagram billeder som også kan integreres med Facebook. Til Twitter løsningen vil det desuden være muligt, at holde tweets tilbage så man ikke får sendt noget ud på Twitter uden, at ens chef eller en anden får set det igennem. Dette er blot en lille del af de funktioner som jeg har i støbeskeen og jeg vil nu gerne vide, om I kunne finde på at bruge en sådan løsning eller om I mener, at det kunne være noget for danske virksomheder, at få en software som kan styrke ens position på Twitter og Instagram? |
Ingen af alle dem som har læst mit indlæg, som har en mening om ideen?