Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ide!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg står i den situation, at jeg har lavet forretningsplan, fået indhentet tilbud på udvikling af software produktet og er ved at skaffe finansiering. Normalt benytter jeg mig ikke af undersøgelser, da jeg har tiltro i det jeg skal lave og ved hvilken kamp det bliver, men samtidig vil det blive en rigtig spændende og sjov kamp.

Risikoen for at nogen tager ideen er der selvfølgelig, men det ville der også være når jeg starter op og desuden findes der lignende virksomheder i USA.

Ideen går ud på, at man som virksomhed betaler et mindre beløb hver måned for at have adgang til min software, hvor man bl.a. kan hente billeder ned fra Instagram med bestemte hashtags - så ledes at en virksomhed kan følge med i, hvordan kunderne bruger ens produkter og hvordan. Derudover vil der være en Twitter løsning, som giver dig samme muligheder som på Instagram, nemlig med at spore tweets hvor folk bruger ens firmanavn i hashtags.

Derudover vil der selvfølgelig være mange andre funktioner og jeg vil ikke komme ind på dem alle. Men det vil være muligt, at finde ud af hvornår der er bedst engagement på de billeder man ligger op, laver kampagner med Instagram billeder som også kan integreres med Facebook

Til Twitter løsningen vil det desuden være muligt, at holde tweets tilbage så man ikke får sendt noget ud på Twitter uden, at ens chef eller en anden får set det igennem.

Dette er blot en lille del af de funktioner som jeg har i støbeskeen og jeg vil nu gerne vide, om I kunne finde på at bruge en sådan løsning eller om I mener, at det kunne være noget for danske virksomheder, at få en software som kan styrke ens position på Twitter og Instagram?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 19:03

Ingen af alle dem som har læst mit indlæg, som har en mening om ideen?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:27

Ret svært at vuderer og tror at en makedsanalyse vil hjælpe dig meget bedre.

Har sendt dig en privat besked :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:13

Jeg tænker at det lyder spændende. Der er mere og mere fokus på sociale medier i alle virksomheder i dag, og med så mange ansatte og så få systemer til at kontrollere hvad medarbejdere sender ud, har især større virksomheder en stor risiko for dårlig PR. Så et værktøj der sikre at alle led af medarbejdere følger den værdi virksomheden ønsker at udstråle er helt sikkert brugbart.

Måske du skulle overveje at sælge det som engangsbeløb? De fleste virksomheder bryder sig ikke om tanken om at binde sig, specielt ikke i noget så hidtil ukendt som din idé.

Held og lykke,

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 20:18

Nischa:

Måske du skulle overveje at sælge det som engangsbeløb? De fleste virksomheder bryder sig ikke om tanken om at binde sig, specielt ikke i noget så hidtil ukendt som din idé.

Hej Nischa,

Tusind tak for din betragtning.. Jeg vil lave det som et abbonnement, hvor man altså betaler pr. måned og dermed ikke er låst fast med en lang kompliceret kontrakt! Derudover vil man få den første måned gratis - meget typisk måde at gøre det på for online værktøjer. Desuden vil der være forskellige pakker, så ledes at man kan prøve det af og kun betale 200 kr. pr. måned og så kan man opgradere, hvis man har brug for det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)