Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆLP til Prestashop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er ved at udvikle en Prestashop 81.5) og er stødt på en stor bug som jeg bare ikke kan få has på.

Når jeg har mere end 2 forskellige attributer sat til et produkt, så ændre værdien sig af sig selv.

Altså eksempelvis har jeg nogle borde, hvor når jeg har valgt plade størrelse og derefter vælger farve så ændre plade størrelsen sig af sig selv.

Ofte så virker det som om det er den sidste værdi i attributen, der bliver valgt automatisk.

Jeg har forsøgt at ændre mellem, dropdown, radio button og farve og det gør ingen forskel. Jeg har også prøvet at oprette farverne på ny, sørge for at der ikke er æøå osv.. Men intet ser ud til at gøre en forskel.

Håber der er et klogt hoved herinde som kan hjælpe da det er ved at drive mig til vandvid.

Mvh Sara

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:35

Version 81.5 er vist ikke helt korrekt Stick out tongue

Vil anbefale dig at bruge version 1.5.4.1 - det er den version med færreste bugs lige pt.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 1. May 13
Skrevet kl. 22:19

Nej hov, 1.5, det var et forsøg på ( som gik galt :P

Jeg er lidt nervøs for at updatere til en nyere version da jeg har lavet en masse ændringer for at få shoppen som jeg vil ha den... Mest i forhold til layout.. Men det kan da godt være jeg skal forsøge at opdatere i en testshop og se hvad der sker.. Takt for svaret :)

Tilmeldt 1. May 13
Skrevet kl. 06:35

Efter opdatering til 1.5.4.1 dog heldigvis kun på min test shop, har jeg nu en helt fin og tom side... :/ Kender du til det problem??

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 08:11

Hvilken version (præcis) har du opgraderet fra?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 1. May 13
Skrevet kl. 10:35

Fra 1.5.2.0.

Tilmeldt 1. May 13
Skrevet kl. 22:02

Jeg fandt frem til hvad der var galt, så til andre som måske har samme problem.

Det opstår når man ikke sætter url på attributes og values!! Utroligt at et felt som ikke er required kan ende i så stor en fejl!

Altså i BO gå til Calalog - attributes and values.

Sæt url i alle attributter og værdier, samt husk det når du opretter nye af begge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)