Jeg tror vidst i skylder mig en kode Sasa! :-) Mvh. Jannik Nordahl-Pedersen |
Så er halvdelen af alle koder brugte
Jeg tror vidst i skylder mig en kode Sasa! :-) Mvh. Jannik Nordahl-Pedersen |
Jeg synes ikke rigtigt at det virker når man forsøger at skrive en emailadresse med hotmail.com |
Ring ind til os og vi ordner det. Vi sidder totalt klar ved telefonen |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Så fik jeg også lige bestilt noget mad med koden jjwl0ccl. Må dog indrømme at det er lidt irriterende med de mindste beløb der skal købes for, og det at man ikke kan hente pizza, i stedet for at få den bragt ud. Jeg bor nemlig også utrolig tæt på et af de mange pizzeriaer som i har som kunde. Men skidt pyt, jeg sparede en 50er, så helt utaknemmelig er jeg ikke. |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
Jeg har netop gaflet 'n257juxj' fra arbejdet og mange tak for koden. Meget flot side. Syntes virkelig din loader er lækker. Jeg har 10 meter til pizzariaet. |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Har lige bestilt mig en sandwich, tusinde tak :-) |
Og jeg er 100% sikker på at min total efter rabatkoden var tastet ind lå under 100 kr (9X,XX kr). Men da jeg skulle betale fik jeg den rigtige pris at se. Jeg tænker, at den måske viste totalen uden moms, da det nogenlunde passer med differencen. Da jeg efterfølgende gik ind for at lave en ny ordre, så kunne jeg dog ikke genskabe den. Jeg forsøgte dog ikke at indtaste en kode, hvor det måske er gået galt, da der blev indtastet noget lignende 30 forkerte koder, før jeg fandt en der duede. Men delvist tak for mad i hvert fald. :) |