Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du finde på at hyrer din egen ressource fra udlandet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du kunne hyrer din helt egen designer eller programør inden for Europa's grænser (i det baltiske lande), ville du da hyrer ham/hende i 40 timer, 80 timer eller 120 timer om ugen?

Og hvad skulle prisen være for dette? Ressourcen er tænkt helt din egen, i den tid som ressourcen tages i brug og er flydende engelsktalene på dansk kontor.
Der vil ikke være noget papirarbejde og tiden hvor medarbejderen ikke er på kontoret vil ikke blive faktureret.

Der vil være mulighed for at komme og besøge kontoret. Jeg er interesseret i svar her, da jeg selv bor i Riga og overvejer at udvide i den retning. Vores ressourcer er super dygtige, og vi har sparing fra en større dansk virksomhed i København.
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:18

Ikke umiddelbart - der findes efterhånden absurd mange freelance websites, der tilbyder fornuftige løsninger. 

Så ville gennemtænke konceptet og vinkle det på en måde, så det skiller sig mere ud. 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:07

Hey Jacob,

Jeg giver dig umiddelbart ret i at der er en total oversvømmelse af freelancers, både i Danmark, Indien, Kina mm.

Men det tager lang tid at finde de rigtige partnere, og min personlige erfaring er at der er mange flere fælder, murer og afveje, som blot spilder ens tid.

Hvis man kan møde ressourcen før indsættelse, face to face og sikre sig i højest mulig grad at den ressource egentligt er det man ønsker, uden forpligtelse på at modtage ressourcen, så må det da umiddelbart være spændende. :-) Samtidig med at sikre at der minimum er en dansk leder lige ved siden af, må gøre en væsentligt forskel, og gøre konceptet mere originalt.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:51

Virkelig? Synes efterhånden jeg rammer de rette mennesker 9 ud af 10 gange - især fordi der efterhånden er SÅ meget feedback og udbyderne er meget opmærksomme på problemet.

Samtidig findes der virtuelle assistenter, der agerer projektledere. Så umiddelbart er det vel et spørgsmål om, hvad værdien er af en dansk leder?  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)