Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælger søges (B2B) til nyopstartet website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med opstart af nyt website, der formidler kontakt mellem forbrugere og erhvervsdrivende, søges en telefonsælger, som kan kontakte potentielle leverandører til websitet og få tilknyttet disse som samarbejdspartnere.

Du skal:

- kontakte potentielle leverandører inden for forskellige kategorier,

- tilbyde dem indgåelse af samarbejdsaftale eller evt. blot få godkendelse til fremsendelse af tilbud om indgåelse af samarbejdsaftale mv.

Selve aftaleindgåelsen varetager jeg selv og din primære opgave vil således være at tage kontakt til potentielle leverandører og få disse interesserede i at høre mere om deres muligheder for et samarbejde. I den forbindelse kan jeg tilbyde dem en gratis prøveperiode uden forpligtelser, hvilket kan gøre "salget" nemmere.

Er du interesseret, så send mig en mail på kontakt@tilbudshenter.dk og hør nærmere om opgaven.

/Agerskov

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 07:53

Hej Agerskov,

Det lyder som en opgave vi kan hjælpe dig med. Har du overvejet mødebooking? Vi kan enten booke fysiske møder, eller tlf. møder. 

Du kan finde mere om Peak og vores mødebooking her. http://peak-marketing.dk/index.php?page_id=3

Dbh

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:38

Hej Agerskov

Vores salgsafdeling har muligheden for at hjælp med at løfte denne opgave, 

Så hvis du ikke har fundet nogen til at løse denne opgave, så er jeg interessert 

i at løse opgaven.

Mvh

VES ApS

70231442

Michael

Tilmeldt 4. Jun 13
Skrevet kl. 15:54

Hej Kristian

Tak for din interesse. I første omgang har mødebooking ingen interesse, men jeg vender tilbage, såfremt dette måtte ændre sig senere.

/Agerskov

Tilmeldt 4. Jun 13
Skrevet kl. 16:02

Hej Michael

Tusind tak for din tilbagemelding. Jeg har måske fundet nogen til at løse opgaven, men hvis det ikke bliver til noget, vil jeg helt sikkert kontakte dig.

Mvh. Agerskov.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)