Vi er en af de større producenter af jordbær her i landet, og vi går og pusler med tanken om at starte en produktion op af jordbær, som skal sælges frosne. Til den lejlighed skal vi bruge en emballage. Vi har tænkt os at teste det af i år, og i den forbindelse kunne vi godt tænke os minimum 2500 poser, som skal kunne rumme ca. 400 gram jordbær. Vi er rimelig åbne i forhold til posernes udseende, men foretrækker nok, at de ikke er gennemsigtige.
Hvis du har et bud eller kender en løsning, så skriv gerne her i tråden, på PM eller send en mail til Foltved.dk@gmail.com
Jov tak, nu du siger Schur så ringer der også en klokke i mit hovede.
Nej 2500 poser kan nok ikke hænge helt sammen. Men i år er også bare et forsøg, for at se om vi kan sælge danske frosne jordbær til detailkæde, fremfor at de altid importerer de polske, egyptiske m.fl, hvor der år efter år kommer tilbagekaldelser på grund af risiko for diarre, og nu senest leverbetændelse.
Og så må vi se til næste år om der er basis for at lave det i noget større skala :)
Hvad med at gå linen ud og lave en indpakning med en papkasse hvor der er en pose indeni for at optimere holdbarhed. kassen skal visuelt udformes, som de jordbærbakker vi kender i forvejen, ved hjælp af 4-farvetryk.
De skal så sælges som en luksusvare, med garanti for kvalitet, og renhed
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hvad med at gå linen ud og lave en indpakning med en papkasse hvor der er en pose indeni for at optimere holdbarhed. kassen skal visuelt udformes, som de jordbærbakker vi kender i forvejen, ved hjælp af 4-farvetryk.
Mega fed ide...Den skal jeg lige vende, og så skal jeg have fundet ud af om sådan en "bakke" kan laves til nogenlunde acceptable priser.
Jeg får en konsulent fra Schur ud imorgen, så må vi se om han eventuelt også bidrage med noget :)
Vi kan lave en plastikpose med tryk der eksempelvis skal svejses i top eller bagpå, posen kan laves med farvetryk på hvid folie.
Jeg vil gerne give et bud på opgaven, så send mig gerne en mail med specifikationer i forhold til størrelse af poser og eventuelt med en PDF af det tryk i gerne vil have på poserne.
Rigtig fed idé, og noget jeg personligt ville købe! :)