Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave min. 2500 poser med tryk til frosne jordbær?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er en af de større producenter af jordbær her i landet, og vi går og pusler med tanken om at starte en produktion op af jordbær, som skal sælges frosne. Til den lejlighed skal vi bruge en emballage. Vi har tænkt os at teste det af i år, og i den forbindelse kunne vi godt tænke os minimum 2500 poser, som skal kunne rumme ca. 400 gram jordbær. Vi er rimelig åbne i forhold til posernes udseende, men foretrækker nok, at de ikke er gennemsigtige.

Hvis du har et bud eller kender en løsning, så skriv gerne her i tråden, på PM eller send en mail til Foltved.dk@gmail.com

med venlig hilsen

Simon Jakobsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:18

Jeg kan anbefale Schur - tror dog ikke, at det kan betale sig med 2500 poser til frosne jordbær.

Men har I regnet på det? Vil mene prisen skal presses ret langt ned, før det bliver rentabelt. Men igen, det afhænger lidt af jeres tal :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:54

Hej Jacob

Jov tak, nu du siger Schur så ringer der også en klokke i mit hovede.

Nej 2500 poser kan nok ikke hænge helt sammen. Men i år er også bare et forsøg, for at se om vi kan sælge danske frosne jordbær til detailkæde, fremfor at de altid importerer de polske, egyptiske m.fl,  hvor der år efter år kommer tilbagekaldelser på grund af risiko for diarre, og nu senest leverbetændelse.

Og så må vi se til næste år om der er basis for at lave det i noget større skala :)

mvh

Simon Jakobsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:29

Hvad med at gå linen ud og lave en indpakning med en papkasse hvor der er en pose indeni for at optimere holdbarhed.
kassen skal visuelt udformes, som de jordbærbakker vi kender i forvejen, ved hjælp af 4-farvetryk.

De skal så sælges som en luksusvare, med garanti for kvalitet, og renhed

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:05

Deleuran:
Hvad med at gå linen ud og lave en indpakning med en papkasse hvor der er en pose indeni for at optimere holdbarhed.
kassen skal visuelt udformes, som de jordbærbakker vi kender i forvejen, ved hjælp af 4-farvetryk.

Mega fed ide...Den skal jeg lige vende, og så skal jeg have fundet ud af om sådan en "bakke" kan laves til nogenlunde acceptable priser.

Jeg får en konsulent fra Schur ud imorgen, så må vi se om han eventuelt også bidrage med noget :)

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:44

Hej Simon, 

Vi kan lave en plastikpose med tryk der eksempelvis skal svejses i top eller bagpå, posen kan laves med farvetryk på hvid folie. 

Jeg vil gerne give et bud på opgaven, så send mig gerne en mail med specifikationer i forhold til størrelse af poser og eventuelt med en PDF af det tryk i gerne vil have på poserne. 

Mvh

Anja Miller

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Colorblind Webdesign Skrevet kl. 09:25

Deleuran:

Rigtig fed idé, og noget jeg personligt ville købe! :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hi Anja 

Jeg mangler billige tryk poser, tryk på en eller begge sider. det skal stå nedenstående på, plus adresse og tlf nr. 

pose størrelse skal være B 21cm, højt 30cm. 1000stk. hvad vil det koste ?

hilsen 

taj 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)