Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte eller blive?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står foran at måtte flytte til Norge. Og overvejer derved om jeg skal flytte virksomheden med.. Den er drevet online og jeg kan derfor egentlig sagtens klare det fra et hvilket som helst land. Jeg har egentlig ikke lyst til og flytte min virksomhed, idet at jeg nu kender bedst til systemet her i DK og ved "hvordan og hvorledes" Samt har lidt medlemskaber osv.

Dog vil jeg jo så ikke kunne købe bl.a. kontormateriel i norge og trække moms fra, eller kunne modtage min post idet jeg jo må have en post adresse her i DK. Og vil jeg overhovedet have lov til at eje en enkeltmands virksomhed i DK når jeg er udvandret til et andet land?

Orker bare næsten ikke at lukke alt ned her i DK for derefter at skulle igennem hele registreringsmøllen igen i Norge. Hvor det vidst heller ikke er helt så let som herhjemme.

Nogle gode råd?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens eje en dansk virksomhed, selvom du bor i et andet land, også en enkeltmandsvirksomhed. Der er en lille smule ændring i selvangivelsen (ikke meget), og firmaet skal naturligvis være hjemhørende her, altså have adresse mv. i Danmark.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)