Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal reklamer i mit nyhedsbrev koste?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har planer om at supplere min "forretning" ved at udsende et nyhedsbrev til ca. 30.000 brugere . Jeg vil gerne sælge reklamepladsen i nyhedsbrevet, men er i tvivl om hvad prisen skal være.

Der er tale om en nicheforretning som giver annoncøren en meget målrettet markedsføring ift. en købestærk målgruppe. Der vil ligeledes være mulighed for eksklusivitet. Jeg forestiller mig umiddelbart at annoncøren afregnes et fast beløb pr. udsendt nyhedsbrev som åbnes, men jeg er også åben for andre afregningsformer.

Håber at der er nogen på Amino som vil dele viden og erfaring med prisfastsættelse på den type annoncering.

Mvh, Lasse

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:03

I forhold til "andre afregningsformer" kunne du overveje affiliate bannere... Her vil du formentlig blive betalt per klik eller per salg (Fx. i %)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 14:41

Alexander Larsen:
I forhold til "andre afregningsformer" kunne du overveje affiliate bannere... Her vil du formentlig blive betalt per klik eller per salg (Fx. i %)

Jeg vil også helt klart anbefale affiliate, så det så op til dig og modparten, om det skal være per klik eller per salg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)