Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af tøj i Paris

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Ideen er ikke ny, den er prøvet af andre ved jeg, og håber nogen kan besvare mine tvivls spørgsmål. Jeg har nogenlunde styr på hvilke gader i Paris jeg skal til, for at gøre mine handler og hente tøj, men går man bare ind fra gaden, uden aftaler?

Er interesseret i at vide om antal er i colli eller styk.

Er der muligheder for at få sendt varerne hjem til Danmark, påtænker nemlig at flyve, i stedet for at køre selv?

Er der nogen der har erfaring med at benytte en agent til hjælp første gang, og i så fald hvad koster det og kan det betale sig?

Hvis der findes en i Aminofællesskabet der påtænker det samme, kunne vi evt følges hvis det har interesse.

Tak fordi du tog dig tid til at læse.

Hilsen

Pia

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:20

Hej Pia

Jeg skal afsted om en måneds tid og skal selv på indkøb, og så vil jeg forhøre mig.. Hvis du ikke allerede har fundet dine svar? :)
Jeg har selv tænkt at tage så meget som muligt med hjem i baggagen, som der er plads til - det er vist det billigste.. Også få sent resten hjem, find evt. en at dele fragten med.. ;)

I hvilke kvartere/mærker er du på jagt henne?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 05:26

Hej Jujse

Tak for svar. Skal afsted nu for anden gang, og ingen bestemte mærker (ved godt hvad du tænker på).

Hilsen

Pia

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:51

Hej Momsen

Hvordan ved du hvad jeg tænker på? :)
Send mig gerne en mail på Joy-Hansen@hotmail.com, hvis du ønsker at høre nærmere..
Kunne være vi kunne hjælpe hinanden..?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)