Kære Aminoer Ideen er ikke ny, den er prøvet af andre ved jeg, og håber nogen kan besvare mine tvivls spørgsmål. Jeg har nogenlunde styr på hvilke gader i Paris jeg skal til, for at gøre mine handler og hente tøj, men går man bare ind fra gaden, uden aftaler? Er interesseret i at vide om antal er i colli eller styk. Er der muligheder for at få sendt varerne hjem til Danmark, påtænker nemlig at flyve, i stedet for at køre selv? Er der nogen der har erfaring med at benytte en agent til hjælp første gang, og i så fald hvad koster det og kan det betale sig? Hvis der findes en i Aminofællesskabet der påtænker det samme, kunne vi evt følges hvis det har interesse. Tak fordi du tog dig tid til at læse. Hilsen Pia |
Hej Pia
Jeg skal afsted om en måneds tid og skal selv på indkøb, og så vil jeg forhøre mig.. Hvis du ikke allerede har fundet dine svar? :)
Jeg har selv tænkt at tage så meget som muligt med hjem i baggagen, som der er plads til - det er vist det billigste.. Også få sent resten hjem, find evt. en at dele fragten med.. ;)
I hvilke kvartere/mærker er du på jagt henne?