Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af webshop :)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

lisette Andersen:

hejsa :)

jeg vil nok gerne at det er mig selv der står 100 % for det meste. så man selv kan ændre ting i ny og næ. det er jo min webshop, så vil jeg osse indgå i den 100 %.

:)

mvh lisette

Klog beslutning. Det at man sætter sig lidt ind i det tekniske gør også at man får en større forståelse af det, og at man selv kan flytte ting rundt hvis det er nødvendigt, lave små designændringer, og lign.

Hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at henvende dig.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisette.

Tag et kig på denne "beginners guide":

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

Tag et kig på denne "beginners guide":

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Nej, nej den guide er så smækfyldt med faktuelle fejl og mangler, at den måske endda kan siges at være farlig for dine webshop-drømme. Den må du endeligt ikke lægge for meget i. Faktisk ville det bedste nok være helt at lade vær med at læse den.

Du kan se mere en grundigere diskussion om emnet her: http://www.amino.dk/forums/t/197607.aspx?PageIndex=1

PS: Lige om lidt, så skriver Kurt sikkert, et indlæg hvor han kalder mig et eller andet ukvemsord, det skal du ikke tage dig af, og det har jeg heller ikke tænkt mig at gøre..

Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at se nogen af Martin Thorborgs videoer. Han fortæller en masse gode råd og tips om at drive en webshop og om at starte. Her er hans Youtube kanal: http://www.youtube.com/user/martinthorborg  

Held og lykke med shoppen! :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisette...

Hvis du ikke allerede har købt og læst den, så få det endelig gjort. Jeg snakker her om bogen E-Pusher af Martin Thorborg. Samme gut der har stiftet sitet her. Den er hver en øre værd...
Når du først er kommet igennem den, så er der et hav af andre bøger du kan læse, som vil hjælpe dig godt på vej :)
Du finder e-pusher her: http://e-pusher.dk/

Held og lykke med det :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Nej, nej

Bliver du aldrig træt af at være et fjols?

Dine mærkelige og malplacerede kommentarer i hver eneste tråd kan hverken trådstarter eller andre bruge til noget.

Mvh. ShopNyt

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:
Bliver du aldrig træt af at være et fjols?

Jeg tror ikke jeg bliver træt af at advarer imod din guide, men nu må vi se måske ser verden anderledes ud om 50-100 indlæg.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint i har en debat om Kurt's såkaldte guide, men hvis det rammer trådstarter hver gang der snakkes webshops, så bliver det både trist for trådstarter og såmænd også for en del af os andre.

Så hvis man beder Jer pænt om det, kunne i så ikke tage den et andet sted - eller privat :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Så hvis man beder Jer pænt om det, kunne i så ikke tage den et andet sted - eller privat :)

Jeg ved ikke om jeg syntes passende at bede andre om, at lad vær med at skrive det de mener. Syntes f.eks. det ville være okay, hvis "man" bad dig pænt om ikke at prøve at sælge til alle der skrev at de bare tænkte på at starte webshops, fordi man syntes det var monotomt. Eller "man" bad dig lade vær med de tvivlsomme tilbud, der kun gælder i dag, og bliver forlænget en uge mere og en uge mere, fordi man mener det er usmageligt.

Medmindre man virkeligt har afklaret med alle dem der læser tråden, at de er enige med en, så er det vel også forkert at gøre sig til selvbestaltet talsmand for dem. Selvom man er uenige, og syntes sit synspunkt er det eneste rigtige, så skal der nok være nogle der er enige med modparten og sætter pris på hvad de skriver.

Men det sagt, så har jeg ikke yderligere behov, for at diskutere sagen med Kurt, og kan egentligt heller ikke se det positive for tråden i den diskussion, som du prøver at starte.

 

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er Lundsby rigtig på banen igen. Har du endnu engang fået kaffen galt i halsen? Big Smile Din nedgørende attitude preller let og elegant af på mig, men godt forsøg endnu engang.

Hvis du mener din kamp med Kurt har værdi for trådstarter og andre, så fred være med det.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)