Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i min webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper
Det er selvfølgelig rigtig, men det er jo i forholdstal massage... Der virker det faktisk fint, det virker også ved salg af kurve, værtindegaven for folk som har været her eller som kommer... Så det er udelukkende webshoppen.
Har ikke lagt mærke til det med gå til levering, står så langt nede. Mht. Produkter- det skulle da gerne henvende sig til mænd også, der er kaffe, krydderier, ting til grill mm... Men det skal være mere synligt så, hvis ikke du har set det..
Kategori struktur, står aller øverst, ved ikkebhvordan ellers... Vi må vist tale lidt mere om det :-)
Ses

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 10:22

Så er nogle af de forslag I er kommet med blevet opdateret på siden. Så hvis I har tid til at kaste et nyt blik på webshoppen http://shop.borlundmassage.dk/, og igen komme med konstruktiv kritik af siden. 

Hvad gør at I vil handle og hvad kan gøre at I IKKE vil handle. Jeg kan se på min Google Analytics at ca. 50% kun når forsiden- er rimelig ny i det her og ved ikke om det er "normalt", men jeg tænker- det er for mange, så hvad skal gøre bedre for at holde folk på siden og handleSmile

Hilsen

Helle

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 07:36

Prøver lige at smide den på igen- der må være nogen som har noget at sige :-) 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 08:55

Der er en del ting, som lige springer mig i øjnene:

Siden ser "ufærdig" ud. Der mangler nogle produkter / kategorier / call-to-action knapper på forsiden. Den er jo "tom". I princippet egner denne side: http://shop.borlundmassage.dk/shop.html sig bedre til forside end din nuværende.

Få flyttet "eksklusiv tilbud" som står i footeren op i headeren, så det er mere synligt.

Det kan godt være "iBill" er smart for nogle mennesker, men den stjæler hele billedet fra shoppen. Dette kunne evt. stå nede i footeren, eller hvis du virkelig er glad for den mulighed, så oppe ved logoet.

Gør betingelser / retur-poltik mere synlig. Det indbyder til tillid, at du skilter med dette - så ved folk, at du ikke har "noget" at skjule (et fif jeg engang fik af en god ven, som forøgede min konvetering).

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:01

Jeg droppede at tilgå din butik efter 15 sekunder, hvor den endnu ikke var loadet :(

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 09:05

Hej Jens

Ja jeg vil give dig ret i at den side du henviser til, vil egne sig bedre, har faktisk bedt om det, men det synes han ikke ham som laver den. Men jeg vil skrive det igen.

Eksklusive tilbud... er ikke helt med er det slideren du mener?

Lige nu kan jeg faktisk ikke komme ind på forsiden.. ved ikke lige hvad der er sket og du har ganske ret i den er ikke færdig, der eer hele tiden ændringer, men jeg synes det går lidt trægt iøjeblikket, Kategorier står ikke på midten og udvalte produkter står med en anden skrift, de skulle være igang med det. Kan godt se det med Ibill, og retur, må jeg få sat på også

Tak for dit input, det er jeg glad for Smile

Fortsat god søndag

Helle

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 09:07

Okay, mærkeligt jeg kan dog heller ikke komme ind på forsiden, ved ikke lige hvad der sker- men pis.. irriterende

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:07

Tilmeld din webshop på ShopNyt.dk

Der er masser af steder du kan tilmelde din webshop så du lettere bliver fundet af potentielle kunder, bl.a. ShopNyt.dk som er 100 % GRATIS.

Du kan se hvilke webshops der allerede er registreret her:
http://www.shopnyt.dk/webshop-database.html

Du skal blot skrive til kr@shopnyt.dk med et link til din webshop, og gerne en kort tekst (max. 500 tegn).

Med venlig hilsen

Kurt, ShopNyt

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 09:10

Jeg syns også der går alt for lang tid inden den bliver loadet, samtidig med at "forsiden" åbenbart ikke er en forside -eller er den ? 

Som en af de andre nævnte længere oppe, er produktoversigten mere anvendelig som forside.

Men ellers en fin side, hvis du fåpr rettet det sidste

mvh

Peter

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 09:17

Tak det vil jeg da gøre Smile

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)