Blogger du ? |
Jeg har endnu ikke prøvet at poste et blogindlæg, på en Amino Blog, men måske skulle det afprøves :-) 3.000 visninger lyder i hvert fald ikke dårligt!
- Alexander Larsen
Blogger du ? |
Jeg har endnu ikke prøvet at poste et blogindlæg, på en Amino Blog, men måske skulle det afprøves :-) 3.000 visninger lyder i hvert fald ikke dårligt! - Alexander Larsen |
Ved ikke, om det er en smule off-topic, men til de er jer, der ikke er så bekendte med content- og inboundmarketing, bør i tjekke thesaleslion.com ud. Han har skrevet en genial gratis e-book, og har et godt podcast (selvom han har dialekt fra en eller anden sydstat). Jeg har selv lært meget fra denne person ;) |
Godt indspark, Flemming. Gode stats du har opnået, og det giver mening: Har du potentielle kunder på Amino, jamen så er det jo bare om at lave indhold, der giver mening for iværksættere og SMB. Fisk hvor fiskene er. Ironisk nok har content marketing potentiale til at gøre canvas kald overflødigt. Hvis du deler ud af din viden, opbygger du tillid og så kommer kunderne i sidste ende til dig. Men den slags tager tid - det har jeg erfaret på min egen blog om netop content marketing, hvor jeg har skrevet over 100 indlæg. Bl.a. disse tips til at bygge tillid i købsprocessen, som i sidste ende er derfor virksomheder skal give sig i kast med content marketing. |
Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag
Ja , der er gods i content marketing ift at styrke sin business. Canvas opkald tror jeg dog aldrig forsvinder- du kan i løbet af 1-2 minutter få et hurtigt indblik i en virksomheds behov for din ydelse. Det kan marketing på nettet ikke stikke. Det er normalt et længere sejere træk |