Hvad synes I om mit nye hjemmeside www.aupairagency.dk? Noget I synes ikke så godt om? L |
Jeg ville nok omskrive teksterne så du ikke handler med folk i "pakker" og med "bytteret" etc. det virker imo slet SLET ikke.
Hvad synes I om mit nye hjemmeside www.aupairagency.dk? Noget I synes ikke så godt om? L |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Jeg ville nok omskrive teksterne så du ikke handler med folk i "pakker" og med "bytteret" etc. det virker imo slet SLET ikke. |
hvad betyder det etc. det virker imo slet SLET ikke |
Rent designmæssigt synes jeg egentlig, at siden er rigtig pæn, professionel og behagelig at se på. Jeg har dog aldrig brudt mig om, når folk vælger at fremhæve en information med en farve, der ellers slet ikke benyttes på siden, så jeg kan virkelig ikke lide den fremhævede, røde skrift. Lav eventuelt en lille kasse, så informationen træder frem som ønsket. Det ser meget mere professionelt ud. Når jeg ser den slags røde tekst, kommer jeg automatisk til at tænke på de her hjemmesider fra cirka 1999-2002, der fremhævede diverse informationer med rød, grøn, blå, orange og gul skrift. Og så skal I have omskrevet jeres tekster, da de er helt forfærdeligt formulerede og spækket med sproglige fejl. Mvh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
mange tak for kritikken laver bokserne asap:) |
At teksterne på siden slet ikke virker som de skal, det virker mere som menneskehandel når man snakker om at sælge au pairs i "pakker" med "bytte ret" og så videre. |
Jeg vil give de andre ret: Der er alt for mange fejl i teksten og "pakkerne" virker heller ikke helt for mig. Jeg forstår heller ikke helt om I tester alle: På prissiden står der under pakke A "vi udfører ingen tests giver ikke garanti ved køb a pakke A. Garanti gives ved pakke B" og under ledige står der "vi tester alle vores aupairs" i en grøn kasse. |
pakkerne ja, men det er svært for det er jo en pakke man køber... hvad skulle man ellers skrive måske Tilbud A? |
Ja, tilbud, ordninger, muligheder, varianter eller andet. Mennesker der bliver solgt som "pakkeløsninger" lyder bare lidt sjovt. |