Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP !! Vores shop er smidt af Google, hvad gør jeg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er havnet i en frygtelig situation.

Som det ser ud er min shop www.hardcasa.dk ikke vist i Google. Det lader ikke til vi er banned, men der findes INGEN sider fra hardcasa domænet når jeg søger.

Vi har haft rigtige gode rankings på stortset alle brands, og ligget højt på side 1 på Herretøj.

Hvad er der lige sket??? Jeg har mistanke om at det skyldes ufattelig dårlig håndtering af vores webshop kode. Jeg ved robot.txt ikke har kunne crawles af Google i en periode på op mod en måned, men det er først noget jeg lige har fundet ud af.

Der er ikke lavet blackhat/greyhat SEO arbejde, og det sidste SEO arbejde der blev lavet er foretaget i oktober 2012.

Alt hjælp modtages med kyshånd !!! 

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo, de viste resultater er slet ikke dem som lå der for et par måneder siden.

Vi har haft fantastiske rankings i både DK og SE, specielt på vores tøjmærker. Der er gået eller andet helt galt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligner alle jeres "Rigtige" resultater er røget nogle pladser tilbage, i har ikke tilfældigvis bare købt en masse links af et seofirma?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

28/5 - 581 nye indgående links

29/5 - 669 nye indgående links

30/5 - 561 nye indgående links

osv. Det er dog nye links fra relativt få domæner - men de indgående links har 4-doblet antallet af indgående links til .dk sitet indenfor blot 3-4 dage.

Har I ikke netop lavet nyt design, som formentligt blot skal falde på plads i søgemaskinerne?

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det nye design have resulteret i at alle vores resultater er slået helt tilbage?

Vi har ikke ændret på links i det nye design.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun designet der er ændret; eller er linkstrukturen og opbygningen af siden også ændret?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige forsøgt at crawle med Screaming Frog, og får en 302 redirect fra http://hardcasa.dk - hvis jeg crawler med eks. Firefox som User Agent

Hvis jeg derimod sætter User Agent til Googlebot får jeg en fejl 503, Service Temporary Unavailable.

Så du har måske en udvikler der skal give SERIØSE kvajebajere?

Får du nogen fejl, når du forsøger at tilmelde forsiden via. Google Webmaster Tools?

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Christoffer Steenback

Så vidt jeg ved er linkstrukturen ikke ændret, men jeg dobbelttjekker med udvikleren.

@Per Allerup

Det lyder ikke godt! Jeg ved robots.txt som sagt ikke har kan læses, er det den fejl du får, eller er der mere galt? og tusind tak fordi du gider sidde og bruge tid på at tjekke sådanne ting, jeg har ingen idé om hvordan man gør sådan noget.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@Bo Gunnarson

Nej vi har aldrig købt links.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)