Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog om mode og livsstil

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Min lillesøster og jeg har fået gang i denne blog om livsstil - hiso.dk!

Buggen i undermenuerne i øverste menubjælke er fikset, men grundet cache-lagring er dette fix ikke gået live endnu.

Hvad synes i om indlæggenes kvalitet, og finder i det fristende at læse flere indlæg ud fra overskrifterne og billederne?

Jeg glæder mig til at høre feedback så vi kan fortsætte det sjove arbejde :)

Mvh. Thomas og søster!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

udmærkede indlæg, læste et par stykker

Og blogideen synes jeg er ganske fix. Blog om livsstil 

hvis jeg skulle foreslå en ændring af setuppet vil det være på forsiden hvor venstre side er "for bar". Der mangler noget til at få forsiden til at balancere layoutmæssigt

Bortset fra det er designet ok

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 15:28

Tak flemming.dk!

Blogidéen kom fordi vi syntes der var mulighed for at skrive rigtig mange sjove indlæg, som vi også begge synes er spændende. Jeg må jo nok erkende at der er lidt for mange blogs der kun fokuserer på mode, og det er ikke lige min stærkeste side, så for at vi begge har noget at bidrage med til bloggen, så blev det en livsstilsblog for at dække over flere emner :)

Jeg vil helt sikkert tage op til overvejelse hvad der kan gøres ved venstre side da jeg har ansvaret for layout, jeg ved dog ikke endnu hvad jeg kan lave om på - men måske det kommer lige pludselig :)

Mvh. og tak!

Thomas og søster

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:44

Hejsa!

Det er en fin side. 

I kan evt. overveje at tilføje et par links til footeren. Udover dette, kan/bør I lave et nyhedsbrev.

Held og lykke med det! 

- Anders

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 23:46

Hej Anders!

Tak for din feedback :) Jeg vil gerne lige være sikker på hvad du mener med links til footeren? Er det med henblik på bedre SEO at du anbefaler mig dette, eller er det for at footeren skal se ud af mere?

Mht. nyhedsbrev, så er jeg på udkig efter et enkelt og funktionelt plugin til Wordpress, jeg har før brugt Wysija, men jeg synes måske det er en anelse for avanceret i forhold til mit behov. Har du selv benyttet et plugin du kan anbefale til dette?

Mvh Thomas

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 07:36

Jeg vil anbefale dig at bruge mailchimp som nyhedsbrev. Det er nemt at sætte op, og langtfra avanceret :-)

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:10
Thomas Løwe Hansen:
Tak for din feedback :) Jeg vil gerne lige være sikker på hvad du mener med links til footeren? Er det med henblik på bedre SEO at du anbefaler mig dette, eller er det for at footeren skal se ud af mere?

Det kan godt være, at det kan have en SEO mæssig fordel (man kan linke til sine vigtigste artikler), men jeg synes, at det generelt bør være links, eller noget til at fylde footeren.

Thomas Løwe Hansen:
Mht. nyhedsbrev, så er jeg på udkig efter et enkelt og funktionelt plugin til Wordpress, jeg har før brugt Wysija, men jeg synes måske det er en anelse for avanceret i forhold til mit behov. Har du selv benyttet et plugin du kan anbefale til dette?

Jeg synes, at wysija virker fint - jeg ser det overhovedet ikke som avanceret, men det kan godt være, at man skal vænne sig til det. Jeg har også hørt godt om mailchimp, men har ikke selv prøvet det :-)

Held og lykke!

- Anders
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 06:06

Hej Mathias og Anders!

I skal begge have tak for jeres konstruktive indspark, jeg vil begynde at fokusere meget mere på SEO, mest fordi det er en vigtig læringsproces for mig, men jeg vil helt klart også kigge på mailchimp og Wysija :) I første omgang tror jeg dog jeg vil kigge på mere spændende indhold, og SEO-delen, da jeg fornemmer jeg har nogle ting der skal rettes til :)

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Jeg synes, det er en fin ide. Der er altid noget at skrive/vise om livsstil og mode.

Da jeg læste din trådstart, følte jeg det fristende at gå ind på siden, men det første jeg så, var en iPhone. Mange forbinder nok en iPhone med livsstil, men for mig er det mere noget teknisk.

Jeg foreslår derfor, at I SKÆRER UD I PAP, at det er en side om livsstil og mode. Skriv det som en hovedoverskrift med tags <h1> eller andet. Der mangler alligevel et banner til at understøtte, at budskabet er livsstil og mode.

En anden ting, jeg faldt over, er at der kun er een kolonne. Den er bred, ja, men det føles alligevel som om der er meget spildplads, især fordi kolonnen er meter-lang. Lav TO kolonner! Det kan godt håndteres mht responsive web design - siden virker ikke, som I har taget rwd med.

Der er ikke eet sted, hvor man kan læse, hvem I er. Jo, på siden Om os, men ingen af jeres navne er nævnt, intet foto, ingen adresse (postnummer og by), ingen telefon! Har I CVR-nummer? Det er væsentligt for jeres troværdighed.

Kontakt-formularen på Kontakt-siden er ok.

Billederne er flotte, men ... har I rettighederne? Eller er det fotos, der er kopierede?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 11:19

Hej Poul

Mange tak for dine input, det gav stof til eftertanke :) Jeg vil se på om vi kan tydeliggøre det mere hvad bloggen præcist handler om.

Vi har ikke responsive webdesign med, fordi det ikke var en del af det gratis webdesign, men det er nok noget jeg vil se på senere. Jeg har ikke så meget forstand på det, og da det er mig der står for designet og opsætningen, så er det noget jeg lige skal læse lidt om først :)

Jeg har ændret lidt på Om Os siden nu, så der bl.a. fremgår CVR nr. og adresse, da det er mig der står som ejer, resten vil jeg tale med min søster om :)

Mht. billederne, så har vi ikke rettighederne til dem alle, men de er et mix af private billeder (se f.eks. artiklen om Bangkok) og billeder fra SXC.hu , som du kan se er der angivet kilde på nogle af billederne, som der skal i følge udgiverne på SXC. Produktbillederne låner vi fra annoncørerne i forbindelse med deeplinking til deres varer, det er måske lidt en gråzone, jeg har dog taget kontakt for at gøre opmærksom på at vi benytter billederne, og jeg har kun fået positiv respons tilbage fra dem der har svaret indtil videre.

Efter at have læst nogle tråde herinde om folk der har fået ørerne i klemme i forbindelse med billeder de har "lånt" uden at spørge, så har jeg valgt at vi kører en lidt mere sikker stil og sørger for at være på den sikre side :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)