Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside endnu ikke oppe og køre, kan den komme på side 1 på google fra starten af??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt, så har jeg og en ven lavet et firma i vores fritid, som er meget sæson-betonet. SEO og alt det andet snak om meta og så videre er helt sort snak for os.

Vi har fået lavet en hjemmeside af en ung fyr som blev fundet herinde som freelancer og vi syntes, at han fortjente chancen for at lave hjemmeside hvilket vi har været meget tilfredse med.

Vi er helt tilfredse med hjemmesiden som endnu ikke er i luften. Af private årsager ønsker vi først at hjemmesiden skal i luften fra slut juni måned, men så ønsker vi til gengæld også at den kører ind på side 1 på google i et par uger. Vi kan selvfølgelig starte med at betale for reklame på google, således vi kommer i toppen.

Men er der nogen andre måder at gøre det på?? og har vi helt misforstået konceptet omkring SEO eller kan man optimere siden inden man går i luften??

Der må grines, men vi er helt på bar bund her..

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:10

Hej Poltier.

Har du en email jeg kan kontakte dig på, så kan vi evt. finde ud af noget med SEO

Venlig Hilsen

Mads

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15

hvad jeg ved af kan du godt rammer første pladsen på Google og det kan gøres på flere forskellige måder det kan også være med et sjældent navn men som der ikke rigtigt er nogle der søger på så det ville nok være svært af få noget trafik på den

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 23:53
Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SEO tager tid. Afhængigt af branchen kan det tage rigtig lang tid.

Brug i stedet Adwords hvis I vil ramme side 1 fra dag 1 - så kan I arbejde med SEO sideløbende.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 15:31

Hej Poltier.

Jeg tror det du søger er google adwords reklamer...
Om ikke andet skal du måske overveje det.

Grund til det er at det billigere end at lave seo, medmindre dit produkt både er meget niche præget, samtidigt med at det er sæson betonet. Fordi der vil konkurrencen være lav på dine søge ord. Så kan det godt betale sig at investere i seo.

Håber det var til forstå.

Godarbejdslyst her fra:)

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)